Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، ۳ نماینده فوتسال استان اردبیل در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حریفان خود را شناختند.

تیم فوتسال الغدیر اردبیل، میثاق اردبیل و شهید کیان پارس‌آباد به‌عنوان نمایندگان استان اردبیل در این مسابقات حاضر خواهند بود.

فصل جدید این رقابت‌ها در ۸ گروه و به صورت مجتمع رفت و برگشت و دوره‌ای برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد و ۲ تیم به لیگ منطقه‌ای سقوط خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم بازی‌ها نیز با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت مجتمع برگزار خواهد شد و تیم برتر هر گروه به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فوتسال بازی‌های دور رفت مرحله نخست در دهه آخر اسفند امسال برگزار خواهد شد.

گروه‌بندی مرحله اول مسابقات به شرح ذیل است:

گروه اول: یاران ورزشی پیشوا، پارسیان شهر قدس، وحدت تربت جام، مقاومت شهرداری مشهد، ستارگان اتحاد چالوس، شهدای مدافع حرم علی آباد

گروه دوم: شهرداری صبا شهر، ویستا مهر البرز، صبانوین مشهد، مقداد مشهد، پیمان شاهرود، تیام گلوگاه

گروه سوم: پدیده فیروزکوه، مقاومت تهران، شاهین بجنورد، پرواز مشهد، ششم بهمن آمل، زندی بتن کلاردشت

گروه چهارم: شهیدکیان پارس‌آباد، میثاق اردبیل، آروین قالا ماکو، خالص سازان زنجان، جنرال ویند سقز، لاهیگ لاهیجان، دل‌سوختگان قم

گروه پنجم: الغدیر اردبیل، امید آذربایجان بناب، اروم آلیاژ ارومیه، شهرداری قزوین، چاپ معلم سنندج، شهرداری رشت، اتحاد اراک

گروه ششم: شهدای ایلام، شهید قنبری بیدخون، شهید قربانی اهواز، استقلال نوین ماهشهر، مشیر دالکی، همسفر لرستان

گروه هفتم: امید پیروز آران و بیدگل، صدرا زاهدان، مارون کهگیلویه، شاهد شیراز، خاورمیانه کرمان، مس سرچشمه رفسنجان، صبا یزد

گروه هشتم: پویان گز، کورش زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، تعمیر ۱۱۳۳ کرمان، ایثار جیرفت، سناتور میبد

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: الغدیر اردبیل میثاق اردبیل شهید کیان پارس آباد لیگ دسته دوم فوتسال کشور فوتسال لیگ دسته دو اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: مرحله دوم رهاسازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از محل سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه آغاز شد.

وی افزود: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رهاسازی می‌شود.

رستگاری گفت: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

وی گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

کد خبر 847132 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد سازی استان آذربایجان غربی سد

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال