Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به وجود مه شدید در جاده‌های استان گفت: رانندگان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند. - اخبار استانها -

احسان عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه تمام راه‌های استان کرمان گرفتار برف و باران است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است؛ گفت: هم اکنون شمال استان به ویژه محورهای کرمان - زرند، کرمان- راور، زرند به سمت کوهبنان، زرند - رفسنجان، رفسنجان به سرچشمه و انار، شهربابک، گردنه خانه سرخ در سیرجان، قنات سیر، سنگ صیاد و کفنوییه در بافت و تونل سیرچ درگیر برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه حادثه‌ای بر اثر برف و باران در جاده‌های استان نداشته‌ایم خاطر‌نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی امشب و فردا صبح یخ‌زدگی در جاده‌های استان ایجاد شود و باید با احتیاط کامل رانندگی کرد.

راه ارتباطی 372 روستای الیگودرز بر اثر بارش سنگین برف مسدود شدکولاک و برف جاده‌های استان مرکزی را فراگرفتبارش شدید برف در گیلان؛ رانندگان تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

عراقی‌زاده با بیان اینکه با هماهنگی پلیس راه استان در صورت کاهش دید جاده مسدود می‌شود تاکید کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت احتیاج به سفر قبل از هر چیز از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که امشب حدود هفت درجه کاهش دما و یخ زدگی جاده ها را داشته باشیم گفت: محورهای شمال و شمال غرب استان کاملا درگیر برف است و  در محور دهبکری، بم و سینه جوانان نیز بارش برف را خواهیم داشت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: رانندگان با توجه به برودت هوا لباس گرم و مواد غذایی به همراه داشته و قبل از سفر از طریق شماره تلفن 141 اداره کل راهداری از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باران استان کرمان باران استان کرمان جاده های استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند