Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنج شنبه شب در چارچوب دور رفت پلی‌اف رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور خانه بسکتبال کردستان در ورزشگاه آزادی سنندج به مصاف خانه بسکتبال قم رفت.

بسکتبالیست‌های کردستانی در یک بازی برتر توانستند با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۷۰ بر حریف قمی خود غلبه کنند.

شاگردان رامین احمدیان بازی رفت را با برد پشت سر گذاشتند و چنانچه در بازی برگشت پیروز شوند به جمع هشت تیم برتر راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین احمدیان، پیام امتی، آرش برادری و میلاد سیار کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند و برای صعود نماینده کردستان به سوپر لیگ هم قسم شده‌اند.

کد خبر 5156329

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش بسکتبال سنندج ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر مشهد زلزله کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرستان کرج سی سخت شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به تیم برنده دست نمی‌زند

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در آخرین بازی سال از ساعاتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند. طلایی پوشان در شرایطی به این مسابقه رسیده‌اند که موفق به کسب پیروزی در اهواز شدند و با روحیه خوبی به مصاف شاگردان اوزونیدیس می روند.

سپاهان در شرایطی موفق به شکست فولاد خوزستان در اهواز شد که نفرات زیر در ترکیب این تیم و در قالب آرایش 3-3-4 که قابلیت تبدیل به 2-4-4 دارد، بازی کردند: 
پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

در مصاف با گل‌گهر انتظار می‌رود، به استثنای بازگشت زکی‌پور که سرماخوردگی را پشت سر گذاشته، سایر نفرات دست نخورده باقی بمانند. با این وصف پیام نیازمند در خط دروازه بازی می‌کند. سیاوش و محمد دانشگر دو مدافع میانی خواهند بود و چپ و راست خط دفاعی هم به رامین و میلاد سپرده می‌شود.

در خط میانی محمد کریمی، امید نورافکن و فرشاد احمدزاده شانس بازی در کنار هم دارند، که البته برایان دابو می‌تواند این آرایش را به هم بزند. درنهایت خط هجومی سپاهان هم با رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو شکل خواهد گرفت. مورایس در این مسابقه آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با این وضعیت می توان ترکیب سپاهان مقابل گل گهر را به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

دیگر خبرها

  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • لیگ‌برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۲ نمایش قابل قبولی داشت
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نسبت به منکرات حساس باشیم
  • استاندار کردستان: سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کردستان خواهیم بود
  • مورایس به تیم برنده دست نمی‌زند
  • مورایس: هیچ‌کس را در سپاهان سرزنش نکنید
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نوگرایی در کار رسانه‌ای انجام شود
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال
  • بازار داغ اجاره سفره هفت سین؛ روزی ۸۰۰ هزار تومان!
  • کلاف سردرگم تنها تیم لیگ برتری کردستان کجاست؟