Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@10:37:00 GMT

گل به خودی برایان کریستانته مقابل براگا (آاس رم 2-1 براگا)

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۵۶

‍‍‍‍‍‍

گل به خودی برایان کریستانته مقابل براگا (آاس رم 2-1 براگا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته بیست و نهم سری A به مصاف ناپولی‌ رفت و با گل دیرهنگامی که دریافت کرد به تساوی 1-1 رسید.

ویدئو: 327804

ناپولی‌ به عنوان تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و سعی داشت در شبی که بازی سختی پیش رو داشت به جو ورزشگاه جوزپه مه آتزا غلبه کند.

دو تیم محک خوبی در 10 ابتدایی از یکدیگر داشتند و اینتر هم در مقابل با حمایت هوادارانش برای ارائه برنامه‌های تاکتیکی آماده نشان می‌داد.

اینتر در دقیقه 13 به گلزنی خیلی نزدیک شد اما درخشش الکس مرت مانع از فروریختن دروازه ناپولی شد. این دروازه‌بان ایتالیایی ابتدا ضربه سر متئو دارمیان را دفع کرد و سپس ضربه والی لائوتارو مارتینز را دور کرد تا اینکه ضربه نیکولو بارلا با فاصله زیاد به بیرون رفت.

اینتر دو دقیقه پس از این حمله خطرناک فرصت خوبی ایجاد کرد اما ضربه پرقدرت متئو دارمیان با فاصله بسیار کم از کنار تیر چپ دروازه مرت عبور کرد و راهی اوت شد.

نراتزوری در مقابل تلاش‌های ناپولی‌ برای ایجاد موقعیت خطرناک تیم بهتری بود و تا دقیقه 30 تقریبا یک بازی یکطرفه در جریان بود. شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه اول اعتقاد به یک خطای پنالتی داشتند که داور آن را اعلام نکرد.

روی برخورد مارکوس تورام با امیر رحمانی در محوطه جریمه ناپولی‌، بازیکنان اینتر منتظر اعلام خطای پنالتی بودند اما به دلیل اینکه تورام روی ارسال بلند در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود، آفساید مهاجم اینتر اعلام شد.

ریتم بازی حتی در دقایق پایانی نیمه اول در دست اینتر بود و آن‌ها بالاخره موفق شدند نتیجه حملات پی در پی را در دقیقه 43 بگیرند و دروازه ناپولی را باز کنند.

الساندرو باستونی که از سمت راست خط دفاعی ناپولی‌ نفوذ کرده بود به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و توپ را داخل محوطه رساند تا متئو دارمیان از راه رسید آن را با ضربه پای چپ قطع کرد تا تیمش را پیش بیندازد.

اینزاگی که نیمه اول را با برد به پایان رسانده بود در نیمه دوم بنجامین پاوار را از ترکیب خارج کرده و یان بیسک را به جای او وارد زمین کرد. این مدافع میانی در نیمه اول کارت زرد دریافت کرده بود و اینزاکی علاقه‌ای نداشت تا روی وضعیت او ریسک کند.

در دقیقه 47 لائوتارو مارتینز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه زمینی او را مرت به خوبی در آغوش گرفت. مرت در دقیقه 53 هم با خروج به موقع جلوی نفوذ دارمیان از سمت چپ را گرفت و نگذاشت او دومین گل خود را بزند.

ناپولی‌ در نیمه دوم بیکار نبود و در دقیقه 56 خویچا کواراتسخلیا فرصت خوبی ایجاد کرد اما یان زومر ضربه خطرناک او را به خوبی دفع کرد. حملات ناپولی‌ هر چه از نیمه دوم می‌گذشت زهردارتر می‌شد.

ناپولی‌ با چند تغییر جریان بازی را تا حدودی زیادی تغییر داده و فشار را به سمت دروازه اینتر برگرداند. شاگردان فرانچسکو کالزونا پرس از زمین حریف را ادامه دادند تا در دقایق پایانی نتیجه را تغییر دهند.

روی ارسال ضربه کرنر توسط متئو پولیتانو روی دروازه، باستونی روی آن اثر کوچکی داشت اما توپ از دروازه دور نشد و به تیر دو رفت تا خوان ژسوس دروازه خالی را با ضربه سر ساده باز کند. نکته جالب گل این بود که هم پولیتانو و هم ژسوس سابقه به‌‌تن کردن پیراهن اینتر را در کارنامه دارند.

دریافت این گل دیرهنگام اینتر را به تکاپو انداخت تا به دنبال گل برتری باشد. در دقیقه 89 ضربه سر مارکوس تورام روی ارسال دنزل دومفریس خطرناک بود اما مرت یک بار دیگر بدون مشکل آن را مهار کرد.

تلاش‌های اینتر تا پایان 3 دقیقه وقت اضافه هم اثری نداشت تا در نهایت صدرنشین با این تساوی 76 امتیازی شود. ناپولی‌ هم امشب 45 امتیازی شد و فعلا در رده هفتم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بررسی یک شایعه؛ مشکل توماس توخل با برایان ساراگوسا خرید جدید بایرن مونیخ
  • نخستین گل علیپور، غیبت طارمی و پیروزی پورتو
  • جدال مغزها در فوتبال برزیل؛ سلسله اشتباهات و گل به خودی مدافع تومبنس مقابل کروزیرو / فیلم
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • گل به خودی مضحک مدافع چلسی (فیلم)
  • گل به خودی عجیب اکسل دیساسی مقابل لسترسیتی (چلسی 2-1 لسترسیتی)
  • تیراندازی ۲ ساعت طول کشید اما طرف مقابل شلیک نمی کرد /به قول یکی از بچه‌ها دشمن خودی بود
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • شکست ژیل ویسنته در شب گلزنی علیپور + فیلم
  • علیپور در یک قدمی مهدی طارمی!