Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی «ژان ایو لودریان»، وزیر امور خارجه فرانسه با «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران خبر داده است.

طبق بیانیه وزارت خارجه فرانسه، لودریان در این گفت‌وگوی تلفنی از «فعالیت‌های بی‌طرفانه و حرفه‌ای» آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اجرای مأموریت خود در راستی‌آزمایی تعهدات هسته‌ای ایران حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه فرانسه در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر از تصمیم ایران برای معلق کردن اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی ابراز نگرانی کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: «وزیر خارجه علاوه بر این با مدیر کل آژانس اتمی درباره تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه و شریکانش جهت یافتن راه حل‌های مبتنی بر مذاکره برای بازگرداندن ایالات متحده و ایران به تعهدات هسته‌ای‌شان در برجام گفت‌وگو کرد.»

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام فرانسه آژانس بین المللی انرژی اتمی وزارت خارجه خارجه فرانسه گفت وگوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در این سفر گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی با آقای گروسی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در اسفند گذشته در تهران، بیانیه‌ای را به صورت مشترک منتشر کردیم که اگرچه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند، اما گروسی و من اعتقاد داریم که آن بیانیه، مبنای خوبی برای تعاملات آژانس و سازمان انرژی اتمی است و به عنوان نقشه راه خود بر آن تاکید کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم اما بسیار خوب خواهد بود اگر ...
  • گروسی خواستار تدابیر «ملموس» ایران برای رفع نگرانی‌ها شد!
  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • بازتعریف تعاملات آتی ایران و آژانس در اصفهان
  • سند جدیدی در کار نیست/ معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟