Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی و تحلیل مقایسه ای رقابت های فوتبال باشگاهی بانوان در دو کشور ایران و آذربایجان در «مجله ورزشی» از کانال آذری شبکه سحر انجام می شود.

به گزارش  برنا، در این برنامه 50 دقیقه ای، صبا سلیمی ملی پوش فوتبال بانوان ایران و عضو فعلی تیم فوتبال باشگاهی «مارشال باکو» در کشور آذربایجان، حضور می یابد. 

صبا سلیمی متولد 3 آبان سال 1376 در شهر تبریز است و فعالیت ورزشی خود را به صورت همزمان در فوتسال و کاراته آغاز کرد و تا سال 1396 در فوتسال حضوری جدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دنبال علاقه شخصی که به رشته فوتبال داشت و نیز دعوت مربی تیم فوتبال بانوان ایران از وی، در سال 1397 به صورت رسمی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. به دنبال حضور در لیگ عراق و با ارائه پیشنهادی خوب از تیمی در کشور آذربایجان، وی به این کشور نقل مکان کرد و نامش به عنوان یک لژیونر ایرانی شناخته شد. 

سلیمی با حضور در برنامه «مجله ورزشی» از تجربیات متفاوتی که با بازی در لیگ های ایران، عراق و آذربایجان کسب کرده و نیز رمز موفقیت هایش، با مخاطبان کانال آذری در جمهوری آذربایجان سخن می گوید. 

پس از این بخش، خلاصه ای از رقابت های هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های تنیس تقدیم علاقه مندان می شود. 

پایان بخش برنامه «مجله ورزشی» خلاصه ای از رقابت های فوتبال باشگاهی بانوان ایران و آذربایجان است. 

«مجله ورزشی» جمعه 8 اسفند ساعت 20:10 به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر و تهیه کنندگی مهدی منظوری بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه سحر کانال آذری مجله ورزشی فوتبال باشگاهی بانوان ایران مجله ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در این نشست افشین کسالائی در تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور با تاکید بر تحلیل اهم شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم، برنامه‌ریزی برای توسعه را ایجاد بستری دانست که در پهنه آن توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی کشور در چارچوب‌های مبتنی بر نظریه‌های علمی و تخصصی طراحی، تدوین و اجرا شود.

معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در تبیین نقشه راه برنامه هفتم توسعه کشور به تشریح پارادایم، اصول حاکم، ویژگی‌ها، اهداف و الزامات و پیش نیازهای تحقق آن سخن گفت و اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است و در تدوین آن تلاش شده سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به عنوان محورهای اصلی برنامه در نظر گرفته شود.

کسالائی با اشاره به اهم احکام قانونی با رویکرد استانی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تمرکززدایی و تقویت نقش استان‌ها در این برنامه  مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی رویکرد اصلی برنامه هفتم توسعه را بر اساس موضوعات کلیدی و پیشران‌های کشور با رعایت ملاحظات اسناد آمایش سرزمین، سیاست‌ها، تمرکز بر پیشران‌های توسعه، مسایل بحران‌زا و بسترسازها ( ابر پروژه‌ها) عنوان کرد.

تبیین چارچوب تدوین سند توسعه و برنامه‌های عملیاتی استان و تبیین و تحلیل اصلی‌ترین موضوعات و تبصره‌های قانون بدجه مرتبط با استان از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست بود که به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است؛ این نشست با توجه به تصویب و ابلاغ قریب الوقوع برنامه هفتم توسعه و مبنای عمل قرار گرفتن در سال جاری و ضرورت تبیین مبانی و احکام آن به همت معاونت توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند