Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: در رابطه با اقشار و احزابی که در شورای وحدت هستند مقطعی در نظر گرفته که همایش ها، در شورای وحدت برگزار شود که با هماهنگی بخش کمیته اجرایی خواهد بود اولین همایش بانوان با عنوان مشارکت بانوان در انتخابات ۱۴۰۰ برای اینکه در جامعه شور انتخاباتی و نقش آفرینی بانوان ایجاد شود، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیره قوی»، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با تصمیمات اخیر شورای وحدت و ورود به مصداق ها گفت: در شورای وحدت ورود به مصداق ها برای کاندیدا شدن شروع نشده و مورد بررسی قرار نگرفته است. درمورد چه خانم ها و چه آقایان صحبتی نشده فقط بحثی در مورد رییسی شده است مشروط بر اینکه او وارد صحنه انتخابات شود که به هر حال به عنوان اصلح مطرح هستند. در مورد کاندیداتوری وحیده دستجردی نیز هیچ حرف و صحبتی نشده است.

او افزود: در رابطه با شورای وحدت و اعلام نظر این شورا روی مصداق ها صحبت نشده است. اینکه اگر چه کسی بیاید وحدت خواهد بود باید به موقع مورد صحبت قرار بگیرد و پیش از آنچه که مدنظر شورا است صحبتی نخواهد شد. انشاالله به موقع هم وحدت ایجاد می شود و هم بزرگوارانی که در شورای وحدت هستند و گروه هایی که در طیف فکری اصولگرایان هستند و انقلاب اسلامی برایشان اهمیت دارد به انسجام در شورای وحدت توجه خواهند داشت.

قوی تاکید کرد: در خصوص خانم هایی که کاندیدا می شوند اگر در زمان بررسی مصادیق، مواردی باشد در جای خود تصمیم گیری خواهد شد و درباره کسانی که شایستگی های لازم را دارند به وقتش مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

او در رابطه با شاخص های شورای وحدت برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: شاخص ها به طور کلی همان شاخص هایی است که در گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد پذیرش اصولی که در نظام است و عمل به آن. اینکه کاندیداها چه کارآمدی داشته باشند در زمان مخصوص بررسی می شوند.

قوی از برگزاری همایشی در روز جمعه در شورای وحدت خبر داد، گفت: در رابطه با اقشار و احزابی که در شورای وحدت هستند مقطعی در نظر گرفته که همایش ها، در شورای وحدت برگزار شود که با هماهنگی بخش کمیته اجرایی خواهد بود اولین همایش بانوان با عنوان مشارکت بانوان در انتخابات ۱۴۰۰ برای اینکه در جامعه شور انتخاباتی و نقش آفرینی بانوان ایجاد شود، خواهد بود. اولین همایش شورای وحدت است که مجمع مشورتی بانوان در شورای وحدت آن را در روز جمعه برگزار خواهند کرد تا تاثیر حضور بانوان را بیشتر تبیین کند. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای وحدت اصولگرایان انتخابات ۱۴۰۰ شورای وحدت اولین همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند.

بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090919

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد