Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود واعظی پنجشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و ملی استان و نود و نهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اصفهان افزود: ارزیابی ما در سال آینده این است که روابط خارجی و شرایط در عرصه بین الملل تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز به طور تقریبی بیشتر کشورهای اروپایی، آمریکا و مسئولان آن‌ها عنوان می‌کنند فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: این به این معناست که کشورهای مختلف برای آنچه در دوران دولت ترامپ متوقف شده بود قصد همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ سالی متفاوت از امسال و سال ۹۸ و ۹۷ است که امیدواریم این تحولات باعث گشایش معیشت و زندگی مردم در سراسر کشور به ویژه استان اصفهان باشد.

واعظی اظهار داشت: مسئولان اتاق بازرگانی اصفهان فضای مناسبی برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان بوجود آوردند، گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش اقتصادی اصفهان در شرایط تحریم، فشار حداکثری و جنگ اقتصادی خوب برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: این استان همچنین توانسته در شرایط کرونا برای صادرات بازارهای خوبی در کشورهای مختلف بوجود بیاورد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد:  میان اتاق بازرگانی و بخش خصوصی، مسئولان دولتی استان و استاندار و مدیران کل بخش‌های مختلف ارتباط خوبی وجود دارد و توانستند با هم افزایی برای حل مشکلات گام بردارند.

 رییس دفتر رییس جمهوری به منظور ارزیابی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری  در نخسین روز سفر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و سپس در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان در که در اتاق بازرگانی برگزار می شود، شرکت کرد.

وی همچنین امروز جمعه ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلستان شهدای استان  پروژه‌های زیرساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات استان را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان(تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز محمود واعظی به استان اصفهان است.

برچسب‌ها نرخ ارز توسعه صادرات اصفهان محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ ارز توسعه صادرات اصفهان نرخ ارز توسعه صادرات اصفهان محمود واعظی اخبار کنکور محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی