Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) مجموعه ای از حسینیه های محلی در شهر کربلای معلی را در دایره المعارف جامع تمدن کربلا مستند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از c-karbala، درپی تلاش های مستمر برای مستندکردن میراث دینی و فرهنگی شهر کربلای معلی، مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق یک تیم تحقیقاتی تخصصی بازدید میدانی را از مجموعه ای از حسینیه های محلی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام تیم تحقیقاتی باهدف گنجاندن این حسینیه ها در فصل های دایره المعارف تمدن کربلا که توسط این مرکز منتشر شده است، انجام شد.

 

اعضای این تیم تحقیقاتی در یک مصاحبه ویژه اعلام کردند: این بازدید شامل حسینیه امام جعفر صادق(ع)، حسینیه امام جواد(ع)، حسینیه سیده زینب(ع) است. این اعضا در بازدید از حسینیه امام جعفر صادق(ع) با موسس آن «سید محمد عبداللطیف» دیدار و گفتگو کردند.

 

اعضای این تیم تحقیقاتی تاکید کردند: همه این حسینیه ها در منطقه جغرافیایی در محله العباس(ع) قرار دارند.

 

مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا از زمان آغاز تاسیس خود به مستند کردن حسینیه ها و مساجد جامع موجود در شهر کربلا اقدام کرده است و میراث دینی و فرهنگی و تمدنی این شهر مقدس را بررسی کرده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: کربلای معلی حسینیه تیم تحقیقاتی شهر کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) نصب شده است.

کد خبر 848619 منبع: ایرنا برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها