Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «بهمن رضایی» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با ارزیابی عملکرد انجمن پارادوومیدانی در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: اگر بخواهیم فعالیت های این انجمن را مورد بررسی قرار دهیم باید به زمانی پیش از فروردین سال ۱۳۹۹ برگردیم زمانی که ورزش ایران به خاطر شیوع و فراگیری ویروس کرونا دچار شوک  شد و پارالمپین‌های ایرانی که برای توکیو در حال آمادگی بودند به یکباره اردو انفرادی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما تا پیش از اسفند سال ۹۸ سه جلسه اردویی را برگزار کردیم و اگر کرونا نبود شمار مدال‌های پارالمپیک ما تاکنون مشخص شده بود. 

وی با بیان اینکه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان امید زیادی به موفقیت این رشته در توکیو دارند گفت: شاید زمانی که کرونا آغاز شد و بنا به توصیه ستاد ملی کرونا در ورزش تمرینات و مسابقات تعطیل شد بسیاری کار آماده‌سازی ورزشکاران معلول را راحت قلمداد نمی‌کردند اما آنان با اراده و پیگیری تمرینات در منزل خود را در بهترین شرایط قرار دادند. بسیاری از تمرینات آنان زیر نظر مربیان به صورت مجازی برگزار شد. مهرماه نیز یک رکورد گیری انجام دادیم و با کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا اردوها را به صورت گروهی برگزار کردیم. 

رضایی در ادامه گذری بر اظهارات برخی از ورزشکاران ناراضی و شایعه گرفتن تابعیت کشور دیگر زد و گفت: دوومیدانی با ۲ ملاک ارزیابی می‌شود. نخست زمان  است که برای رشته‌های سرعتی اندازه گیری خواهد شد و در رشته های پرتابی نیز رکورد ورزشکاران مجوز ورود آنان به اردوی تیم ملی است. هر کدام از ورزشکارانی که در این زمینه گلایه دارند می تواند توانایی خود را با این ۲ ملاک مورد بررسی قرار دهند. 

رییس انجمن پارادوومیدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با تمجید از حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک افزود: با این حمایت‌ها و اردوهایی که برگزار خواهد شد امید داریم که یک سال رویایی برای ورزش ایران رقم بزنیم. ورزشکاران ما امید زیادی برای کسب موفقیت در توکیو دارند و چند ورزشکار این رشته در شانس کسب مدال طلا قرار دارند. حامد امیری و مهدی اولاد از جمله ورزشکارانی هستند که می توانند در توکیو با رکورد شکنی کسب مدال کنند. 

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان توکیو بهمن رضایی اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان توکیو بهمن رضایی فدراسیون جانبازان توکیو بهمن رضایی اختصاصی ایرنا کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲