Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع‌زاده مهریزی پنجشنبه‌شب در نشست با اعضای شورای اسلامی مرکز شهرستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی منطقه، افزود: خدمت به مردم و اختصاص وقت‌ تا آخرین روزهای پایانی کار این نهاد مدنی یکی از رسالت های مهم قانونی و مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه شورای شهر منتخب آحاد مردم و براساس قانون یک نهاد اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است اظهار کرد: در مجموعه شورای شهر آنچه باید مدنظر باشد تعامل بهتر است که باعث توسعه و اعتمادسازی بیشتر در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این مسوول اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید با رعایت دقیق مقررات و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها با جلب همکاری عموم مردم و همراهی مسوولان در بخش‌های مختلف، تمامی تلاش خود را صرف گره‌گشایی از مشکلات شهروندان و اجرای برنامه‌های مورد نیاز کنند.

زارع‌زاده مهریزی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک عبادت و وظیفه دینی و ملی است و فلسفه وجودی مدیران و مسوولان در نظام در هر رده و مقامی که هستند تحقق این امر است و باید در کنار هم برای امیدآفرینی تلاش خود را نسبت به گذشته افزایش دهیم .

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مهزیز با اشاره به وجود یک‌صدایی و تعامل همه‌جانبه در بین خود به بیان نظر و پیشنهادهای خود ، همکاری مسوولان و شهروندان را در حل مشکلات و اجرای اولویت‌ها در فرصت باقیمانده خواستار شدند.

شورای اسلامی شهر مهریز پنج عضو دارد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.  

مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

  

برچسب‌ها مهریز شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر مشارکت انتخاباتی مهریز شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است