Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز محمدنژاد شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اصلاحات جزئی انجام شده در بودجه ۱۴۰۰، گفت: مجلس بر اصلاح درآمدهای پایدار تاکید داشت و از آنجایی که پیش بینی دولت برای فروش نفت غیرواقعی به نظر می‌رسید، لایحه را برگشت زدیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در اصلاحیه، ۵۰ هزار میلیارد تومان بر درآمدهای بودجه اضافه شد، بیان کرد: نگرش دولت و مجلس بر افزایش محدود اعتبارات هزینه‌ای بود و برای افزایش ۲۵ درصدی حقوق‌ها نیز باید منابع لازم پیش بینی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در صنعت برق چند چالش بزرگ داریم، افزود: میزان تولید و مصرف برق کشور یکسان است و روی خط قرمز هستیم و بر خلاف برنامه ششم نیز در سال گذشته هزار و ۲۰۰ مگاوات کمتر از مقدار نیاز تولید شد که این موضوع موجب مشکلاتی نظیر خاموشی‌های چند وقت اخیر شده است.

محمد نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از نیروگاه‌های کشور از رده خارج شده است، تصریح کرد: نگاه مجلس یازدهم به حوزه برق تغییر کرده زیرا اگر زیرساخت‌های این حوزه تقویت نشود، صنایع دچار مشکل می‌شوند.

نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه مشاوران پروژه‌ها در گیلان بر خلاف سایر استان‌ها، برای استفاده از مصالح محدوده تعیین می‌کنند که این موضوع زمان تکمیل پروژه‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: طولانی شدن زمان تکمیل پروژه‌ها، هزینه آنها را تا ۶ برابر افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به غیرفعال بودن ۶۰ درصد از واحدهای شهرک صنعتی لنگرود، اضافه کرد: فعالیت کمیته رفع موانع تولید در این شهرستان باعث شده است تا میزان تولید به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد اما همچنان واحدهای صنعتی در خطر ورشکستگی یا از دور خارج شدن هستند.

محمدنژاد از تکمیل فاز نخست کارخانه کمپوست لنگرود خبر داد و عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه ۲۴ هزار میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده که بیشترین میزان در سطح استان است و تا ۶ ماهه اول سال آینده، سالن کود آلی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 5156363

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر مشهد کرونای انگلیسی زلزله بارش برف اردبیل شهرستان کرج سی سخت عکس استانها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود