Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@22:11:56 GMT

در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۹۵۹

در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ

علیرضا حقیقی ابتدای فصل به گل گهر پیوست و درمیانه‌های مسابقات با امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر به مشکل خورد. ظاهرا سرمربی با تجربه گل گهری‌ها به هیچ عنوان حاضر نیست از حقیقی درون دروازه تیمش استفاده کند و این قضیه آن قدر جدی است که مهرداد بشاگردی چندین بازی برای گل گهری‌ها دروازه بانی کرد و به همین دلیل مسئولان تیم سیرجانی به دنبال جذب یک دروازه بان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گل گهر به دنبال جذب رشید مظاهری یا حسین حسینی از استقلال بود، اما پس از این که اختلافات مظاهری با باشگاه برطرف شد و استقلال هم حاضر نبود هیچ کدام از این دو دروازه بانش را از دست بدهد، گل گهری‌ها به دنبال گزینه‌های دیگر رفتند و شنیدیم دو باشگاه تراکتور و گل گهر در حال مذاکره هستند تا دو دروازه بان خود یعنی علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری را هم با هم معاوضه کنند.

محمدرضا اخباری این فصل عملکرد خوبی را درون دروازه تراکتور داشته است و به نوعی می‌تواند خیال قلعه نویی را از دروازه تیمش راحت کند.

 


طرفداری

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان علیرضا حقیقی گل گهر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی