Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین معتمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به وسیله ۲ کامیون به مناطق زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل تعداد ۳۰ هزار ست ظروف و ۵۰۰ پتو بوده است که صبح امروز برای کمک به مردم زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در شهر سی سخت، تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز و اعلام به استان کرمانشاه، جهت ادامه روند کمک رسانی به زلزله زدگان اعزام خواهند شد.

کد خبر 5156393

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کرمانشاه سی سخت کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر مشهد زلزله کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرستان کرج سی سخت عکس استانها استان کرمانشاه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی