Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمّد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، درگذشت ابوالشهید غلامحسن سلیمانی، پدر سردار ایوب سلیمانی معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی
معاون محترم طرح ، برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح 

سلام علیکم؛
دریافت خبر درگذشت جانکاه ابوالشهید  مرحوم حاج غلامحسن سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی ــ که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران مخلص و نقش آفرین در سنگرهای مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوید ــ موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون شهید سردار سلیمانی و نیز آن برادر عزیز که در تراز الگوهای مورد نیاز نسل امروز جامعه برای مجاهدت و فداکاری در راه عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می درخشید، ذخیره‌ اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با امیر المومنین علی (ع) و فرزند شهیدش سردار عزیز  و  برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه و بودجه ستاد کل ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد