Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:19:01 GMT

تقویت وحدت و انسجام داخلی وظیفه همگانی است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۸۰۲

تقویت وحدت و انسجام داخلی وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تقویت وحدت و انسجام داخلی در شرایط سخت امروز وظیفه همگانی بوده و نباید آتش اختلافات برفروخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور به تلاش ها و اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت کشور در شرایط خاصی قرار دارد و باید همه برای برون رفت از مشکلات همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اصفهان افزود: تقویت وحدت و انسجام داخلی در شرایط سخت امروز وظیفه همگانی بوده و نباید آتش اختلافات برفروخته شود که چنین اتفاقی سبب امیدواری دشمن و خسارت به نظام خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه دشمنان برای از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی تحریم های سختی و تهدیدهایی را پیش روی کشورمان قرار داده اند تصریح کرد: در این وضع باید در درون کشور همدلی و اتحاد روز به روز تقویت شود تا اینکه تفرقه ما را از هدف اصلی دور نکند.

 

آیت الله طباطبایی نژاد، حمایت از تولید و اشتغال را ضروری بیان کرد و یادآورشد: تحقق این مهم با همکاری دولت و ملت و سایر قوا محقق خواهد شد که ایجاد وحدت به این موضوع کمک خواهد کرد.

 

استاندار اصفهان دراین نشست از وجود تعامل و همکاری بین امام جمعه، مدیریت استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبرداد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: تلاش ها دولت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اتحاد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان