Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرضیه وحید دستجردی رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان شورای وحدت در همایش بانوان جبهه انقلاب که امروز جمعه برگزار شد گفت: امیدوارم بتوانیم از حضور زنان در جمهوری اسلامی و نقش آن‌ها در پیش‌برد اهداف کشور به نحوه احسن استفاده کنیم. همچنان‌که در سنوات گذشته از حضور زنان استفاده شده به عنوان مثال بنده در دور چهار و پنجم به همت جامعه روحانیت مبارز از مردم تهران رای گرفتم و وارد مجلس شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جامعه تلاش‌ها و زحمات آن در پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشت.

وی ادامه داد: باید به عنوان زنان، جایگاه و نقش خود را در جامعه ایفا کنیم. چندی پیش چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم. در دوره سیاه پهلوی زنان هیچ نقشی در امور خود نداشتند، البته برخی زنان به صورت فرمایشی پست‌هایی را برعهده می‌گرفتند.

رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان شورای وحدت افزود: زنان در مراکز تحقیقاتی و آموزشی و در همه امور به صورت کارآمد و موثر به مجاهدت مشغول هستند. این قشر نیمی از جامعه هستند که نیمی دیگر از جامعه را در دامن خود تربیت می‌کنند. چاره‌ای جز حضور در اجتماع و سیاست نداریم. یکی از مهم‌ترین این مشارکت‌ها مسئله نقش زنان در جامعه است. نهادی که قرار است پایا و مانا باشد شکل گرفته و این نهال باقی خواهد ماند و دیگران از برکات آن استفاده می‌کنند. نهاد زنان جامعه روحانیت مبارز باقی می‌ماند و یک شورای مشورتی است که می‌تواند به جامعه روحانیت مبارز مشورت بدهد و هم از تجربیات این جامعه بهره بگیرد.

وحید دستجردی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات تصریح کرد: مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در مورد اینکه خودمان مسئولیت کشور را برعهده داریم، بیانات روشنی داشتند. باید همه اقشار جامعه در این انتخابات شرکت کنند. انتخابات برای مردم یک ذخیره است. در آینده انتخابات شورا‌ها و ریاست‌جمهوری را پیش رو داریم و طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری باید با کمک یکدیگر در آن حضور پررنگ داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: باید در انتخابات ۱۴۰۰ افراد مفیدی را که حضور مثمر ثمر دارند، بر روی این کرسی‌ها بنشانیم تا فقر از این کشور رخت ببند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای وحدت اصولگرایان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است