Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان افزود: فضای مجازی ۲ بخش دارد یک بخش مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید صورت بگیرد که با این بخش از فضای مجازی مخالفیم.

وی ادامه داد: همواره شاهد این هستیم که اپراتورهای مختلف طی این سال‌ها متوقف نشدند و همیشه فعالیت‌ها به عنوان خدمت رسانی آماده بود امروز شاهدیم در استان اصفهان ۱۰۵۰ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته با شیوع کرونا اگر توسعه مخابرات در کشور نبود خدمات دولت به مردم، بخش خصوصی سرگرمی‌های مختلف و آموزش‌ها در سطح وزارت علوم، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با مشکلات متعددی روبه رو می‌شد.

واعظی گفت: یکی از افتخارات دولت این بود که بستری فراهم شد تا دوران سخت کرونا برای مردم آسان شود و علاوه بر فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف ایجاد شد توجه ویژه به روستاها صورت گرفته است.

به گفته وی در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایرانسل و همراه تفاوتی میان مردم شهر و روستا قائل نشدیم.

کد خبر 587301 برچسب‌ها محمود واعظی استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی