Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرتغالی منچسترسیتی عنوان کرد این تیم به دنبال قهرمانی در هر چهار جام این فصل است تا بتواند رکورد سال ۱۹۹۹ منچستریونایتد را بشکند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار برابر مونشن گلادباخ که در مجارستان برگزار شد توانست به پیروزی دست پیدا کند. تیم گواردیولا در اوج دوران خود به سر می‌برد و توانست نوزدهمین پیروزی پیاپی خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی درباره شرایط این تیم گفت:  ما می دانیم که در بازیهای اخیر بسیار خوب عمل کردیم اما این فقط مربوط به گذشته است. ما در بازی برگشت تلاش خواهیم کرد باز هم به برد برسیم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. سپس ما لیگ برتر ، جام حذفی و جام اتحادیه را داریم. این یک فصل سخت خواهد بود  اما ما سعی خواهیم کرد همه آنها را ببریم و رکورد یونایتد سال ۹۹ را بشکنیم.

 منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید فردا شنبه در لیگ برتر به دیدار وستهام بروند که در بازیهای اخیر عملکرد خوبی داشته است و سیتی کار دشواری برابر این تیم خواهد داشت.

برناردو می داند که این یک آزمایش سخت خواهد بود زیرا سیتی می خواهد روند قابل توجه خود را ادامه دهد و بیستمین پیروزی متوالی در همه رقابت ها را نیز  رقم بزنند.

 او اضافه کرد: ما در لیگ برتر بازی بسیار سختی داریم و باید خود را برای آن آماده کنیم. هنوز هیچ کاری انجام نشده است.این نوزدهمین بازی است که در همه مسابقات برنده شدیم ، بنابراین ما باید این حرکت را تا جایی که می توانیم حفظ کنیم. درست است که ما زمان زیادی برای آماده سازی نداریم  اما از شش یا هشت ماه گذشته اینگونه بوده است. ما به آن عادت کرده ایم و می دانیم که چقدر سخت است.

 او همچنین از دفاع قدرتمند سیتی تمجید کرد که در روند  ۱۹ برد اخیر تیم ، فقط شش گل دریافت کرده است.

 برناردو گفت:  خط دفاع کلید پیروزی در مسابقات است. ما از قدرتمند بودن مدافعان خوشحال هستیم و همه از مهاجم تا دروازه بان کمک می کنند. بسیار مهم است که اگر می خواهید موفق باشید ، محکم باشید و سعی کنید تا جایی که می توانید گل کمتری دریافت کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برناردو سیلوا تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!