Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ولادت باسعادت امیرالمؤمنین علی (ع) ۱۴ جهیزیه به ۱۴ زوج جوان نیازمند از سوی موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندرماهشهر اهدا شد.

«پویا ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر، با اشاره به اهدای 14 جهیزیه در هیئت فاطمیون بندرماهشهر اظهار کرد: موسسه کریم آل طه (ع)، بازوی امور خیریه و جهادی هیات فاطمیون بندر ماهشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد تبلیغات مرکز نیکوکاری کریم آل طه بندرماهشهر افزود: این موسسه پس از اهدای ۱۱۰ جهیزیه در عید غدیر سال جاری، این بار در سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب (ع) با اهدای ۱۴ جهیزیه به زوج های نیازمند، به گرامیداشت این عید بزرگ شتافت.

 

وی اضافه کرد: بودجه این طرح با نام (از جنس فدک ۲) سه میلیارد ریال برآورد شده که بخشی از آن توسط زوجین و مابقی آن توسط این موسسه و خیرین آن تامین شده است.

 

ملکی تصریح کرد: این پایان کار این موسسه در این عید سعید نبوده و این موسسه همچنین قرار است نسبت به تاسیس و تعمیر ۵۵ واحد مسکونی برای نیازمندان اقدام کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طرحی که همسو با پروژه ۱۶۰ عددی قرارگاه جهادی هیات های مذهبی، با مشارکت بنیاد علوی (واحد احداث) و برخی از هیات های مذهبی و با حضور مسئولان شهرستان آغاز شده است.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر هیئت فاطمیون خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟