Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فرشته آل نبی رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۵ کتابفروشی در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و کردکوی استان گلستان در طرح زمستانه کتاب ۹۹ حضوری فعالانه خواهند داشت.

او ضمن دعوت از کلیه دوستداران فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مشارکت در طرح زمستانه کتاب در آستانه نوروز باستانی، گفت: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹ همچون طرح پاییزه ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره کتابفروشی‌های طرح، اظهار کرد: دانشجو، سرو، فرهنگ نو، علم و صنعت، شهر کتاب، خانه کتاب، سرزمین کتاب، جنگل، پاتوق کتاب و بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه، اسامی کتابفروشی‌های شرکت‌کننده در شهرستان گرگان هستند.

آل‌نبی افزود: کتاب فروشی‌های شهر کتاب، حافظ، سلام در گنبدکاووس و اوستا نیز در شهرستان کردکوی در این دوره از طرح حضوری فعال دارند.

او گفت: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند، اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند، مشمول طرح نمی‌شوند.

رییس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود، گفت: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

آل‌نبی همچنین با تاکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در ایام کرونا برای کلیه کتابفروشی‌ها ضروری است، گفت: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحد‌های صنفی است و با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خرید‌های غیرحضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل پاییزه امکان‌پذیر است.

یادآوری می‌شود، طرح زمستانه کتاب از ۹ اسفندماه آغاز و تا تاریخ ۱۶ همین ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمستانه کتاب کتاب طرح زمستانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است