Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:57:49 GMT

واعظی: فشار حداکثری به ملت و دولت ایران شکست خورد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۲۵۹

واعظی: فشار حداکثری به ملت و دولت ایران شکست خورد

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز جمعه در آیین آغاز عملیات حفاری تونل جبهه غرب به شرق خط ۲ قطار شهری کلانشهر اصفهان افزود: با این وجود مردم و مسئولان باید در مقابل دشمنان بایستند و کوتاه نیایند که به طور قطع پیروزی نصیب ملت ایران است.

وی تصریح کرد : در امنیت، توسعه کشور و خدمت به مردم اختلاف نظر نداریم و نباید اختلاف سلیقه‌های سیاسی مانع کار اصلی ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم همه یک جور فکر کنند بلکه همه باید در مسیر سازندگی، مصالح و امنیت کشور حرکت کنند.

واعظی اضافه کرد: افتخار داریم خادم مردم هستیم از این رو خدمتگزار باید عمل خدمتگزاری داشته باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری یادآور شد: امروز با توجه به فشارها و تحریم‌ها در هر نقطه و استان همه با هم متحد شدند که باعث سرافرازی است.

وی با بیان اینکه تمام ایران کارگاه سازندگی است، بیان کرد: در چنین شرایط پروژه‌های مختلف کار می‌شود.

به گفته وی در بسیاری از کشورهای دنیا و اجلاس‌ها شرکت کردم اما مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان زیباترین و مجهزترین بوده و برای اصفهان و ایران آبرو است.

افتتاح پروژه ها نتیجه همدلی و همبستگی و همراهی است

واعظی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های متعدد نتیجه همدلی، همبستگی و همراهی است. وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی همیشه اصفهانی‌ها پیشران و پیشتاز بودند و در تمامی بخش‌های جبهه حضور فعال داشتند.

شهردار اصفهان گفت: خط یک مترو ۱۷ سال به طول انجامید و هرسال پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دوره مدیریت جدید ۱۵ درصد باقیمانده ظرف چهارماه با سه شیفت کاری به اتمام رسید.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: قبل از کرونا روزانه ۱۲۰ هزار نفر از خط یک مترو استفاده می‌کردند اما اکنون به دلیل شیوع کرونا به ۴۰ هزار مسافر رسیده است.

وی تصریح کرد: خط ۲ مترو به طول ۲۳ کیلومتر از دارک آغاز و به میدان شهدای خمینی شهر می‌رسد که این اقدام در سه فاز آغاز شده است.

شهردار اصفهان اظهار داشت: تاکنون برای خط ۲ مترو اصفهان هرساله بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت کردیم گرفتیم همچنین سال گذشته شهرداری اصفهان ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتوبوس اوراق مشارکت دریافت کرد و ۱۰۰ اتوبوس خریداری که هشتاد اتوبوس تاکنون وارد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان شده است.

عملیات حفاری جبهه غرب به شرق خط ۲ قطار شهری اصفهان به طول ۶.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال آغاز شد.

برچسب‌ها توسعه ایران شهرداری اصفهان اصفهان محمود واعظی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران شهرداری اصفهان اصفهان توسعه ایران شهرداری اصفهان اصفهان محمود واعظی کارآمدی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است