Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان البرز با بیان اینکه فوتی‌های کرونایی در استان البرز افزایش یافته است، گفت: امسال هم دید و باز دیدهای نوروزی باید به صورت مجازی انجام شود. - اخبار استانها -

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز با بیان اینکه وضعیت بستری‌ها ثابت است، اظهار داشت: با افزایش فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان البرز روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات شناسایی 2 فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در قم / اطرافیان بیمار شناسایی‌ و قرنطینه شدندوزارت بهداشت: واکسن کرونا در سامانه «تی‌تک» ثبت می‌شودپوتین خواستار مبارزه با سرقت بودجه‌ کرونایی روسیه شد

وی با بیان اینکه رنگ‌بندی شیوع بیماری کرونا در حال حاضر مانند گذشته است، افزود: تا کنون 5 نفر در استان البرز به ویروس جهش یافته مبتلا شدند که امکان افزایش این میزان است.

سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان البرز با عنوان اینکه با سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان البرز روبرو هستیم، بیان کرد: با توجه به وضعیت نگران کننده بعید است که زمینه سفرهای نوروزی فراهم شود.

بابایی با اشاره به اینکه مردم برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنند، تصریح کرد: امسال هم دید و بازدیدهای نوروزی باید مجازی انجام شود.

وی درباره واکسیناسیون مرحله دوم واکسن کرونا به کادر درمان، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته مرحله دوم این واکسیناسیون انجام شده و برای سالمندان ساکن در مراکز نگهداری نیز به زودی انجام می‌شود. مردم باید همچنان از حضور در امکان پرتردد و اجتماعات خودداری کرده و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری