Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@01:58:05 GMT

اعلام زمان پرداخت وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۵۶۹

اعلام زمان پرداخت وام ودیعه مسکن

به گزاری خبرآنلاین، پروانه اصلانی با یادآوری این‌که از مجموع 920 هزار پیامک متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن, 805 هزار نفر مشمول دریافت این وام بودند، اظهار کرد: حدود 337 هزار نفر، بانک مورد نظر خود را انتخاب کرده اند ضمن اینکه از این تعداد 231 هزار نفر تشکیل پرونده داده اند و بقیه به دلیل نداشتن اجاره نامه رسمی و یا کدرهگیری معتبر، از تشکیل پرونده منصرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 214 هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند و بقیه کسانی که تشکیل پرونده دادند یعنی حدود 10 تا 15 هزار نفر باقی مانده، می‌توانند تا پایان سال با مراجعه به بانک وام خود را دریافت کنند.

به گفته وی، پرونده پرداخت وام ودیعه مسکن امسال تا پایان اسفند بسته می‌شود و برای سال آینده نیز این موضوع را مجددا پیگیری خواهد شد.

223224

کد خبر 1490213

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن اجاره نشینی وام و تسهیلات مسکن وام وام ودیعه مسکن هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟
  • هیتلر برای چی به دنیال برج ایفل بود؟