Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:11:23 GMT

سرقت دریچه های آب و فاضلاب در ایلام

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۶۲۶

سرقت دریچه های آب و فاضلاب در ایلام

سرهنگ موسوی از دستگیری ۳ نفر از متهمان به سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب در ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های آب وفاضلاب در شهر ایلام که منجر به خسارت به شهروندان شده بود ، ماموران کلانتری ۱۲ و ۱۳ این شهرستان با پیگیری موضوع ۳ نفر عامل سرقت‌ها و یک نفر مالخر دریچه‌های آب و فاضلاب را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :۳ متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس ، به ۲۰ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد : متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و از آن طریق قرار تامین کیفری صادر و روانه زندان شدند.

سرهنگ موسوی در پایان از شهروندان خواست : هرگونه جابجایی دریچه‌های آب و فاضلاب بوسیله افراد غیر مرتبط را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دریچه های آب و فاضلاب سرقت دریچه های آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تاسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان، خواهشمندیم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری نمایند.

کد خبر 6087249

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد