Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: جمهوری اسلامی در زمینه فناوری صلح آمیز هسته‌ای در مرتبه‌های ارزشمند علمی جهان قرار داشته و بومی سازی دانش در حوزه‌های مختلف، خودکفایی ملی و جلوگیری از بروز مشکلات حوزه تولید را به همراه دارد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند اگر لازم باشد، غنی سازی برای پیشبرد برنامه‌های صلح آمیز و رفع نیاز کشور افزایش می‌یابد که این مهم نشان از توانمندی جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰۰ هزار نفر در کشور نیازمند  داروهای حساس هستند که باید با توان بومی در کشور تولید شود.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: بایدن اگر بخواهد فشار به ایران و سیاست‌های رییس جمهور قبلی آمریکا را ادامه دهد، جمهوری اسلامی ایران با توکل به خدا و به پشتیبانی مردم و رهبر معظم انقلاب ایستادگی می‌کند.
وی افزود: جمهوری اسلامی مسیری را که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و خون شهدا دنبال می‌کند، تغییر نخواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی و بمب هسته‌ای نبوده و حرف توطئه‌گرانی مانند اسرائیل و منافقان راه به جایی نمی‌برد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: آمریکا باید راستی آزمایی کند چراکه آنان بودند که از برجام خارج شدند و پول مردم ایران را برای خرید دارو و واکسن بلوکه کردند.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ۱۰ سال با قدرت‌های جهانی مذاکره کرد اما هر روز فشارها به ایران افزایش یافت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکا و کشورهای غربی دلسوز ملت ایران نیستند و این مهم را در مدت ۱۰۰ سال گذشته به مردم ایران نشان داده‌اند.
گرامیداشت میلاد حضرت علی ابن ابیطالب(ع)، وفات حضرت زینب کبری(س) و همدردی با مردم زلزله زده سی سخت از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه اراک بود.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک امام جمعه اراک انرژی هسته ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی اراک استان مرکزی نماینده ولی فقیه مرکزی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک امام جمعه اراک انرژی هسته ای اخبار کنکور نماینده ولی فقیه جمهوری اسلامی استان مرکزی جمعه اراک هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران