Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مثبت شدن دوپینگ کشتی گیران ازبکستانی و سوری در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان، و صعود یداله محبی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به رده ی ششم، تیم ایران از لحاظ تیمی نیز به جایگاه سوم ارتقاء یافت.

فدراسیون کشتی در نامه هایی به اتحادیه جهانی کشتی پیگیر چگونگی دریافت کاپ سومی تیم ایران شد که اتحادیه جهانی اعلام کرد که در اولین مسابقاتی که تیم های ایران و آمریکا شرکت داشته باشند از مسئولان کشتی آمریکا می خواهد تا کاپ سومی را برای اهداء به تیم ایران همراه خود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کاپ تیم ایران در رقابت های جام متئو پلیکونه ایتالیا که روزهای 14 تا 17 اسفندماه در شهر رم برگزار می شود به نمایندگان کشورمان در این مسابقات اهداء می شود.

لازم به ذکر است تیم ایران در سال های 2017 و 2018 در جایگاه های نهم و ششم قرار گرفته بود که در سال 2019 توانست کاپ سومی رقابت های جهان را از آن خود کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی تیم ملی قزاقستان تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی