Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی می‌تواند بگوید چه کسی در زمین بازی کند، اما اینکه برای مدیر باشگاه تعیین تکلیف کند کار خوبی نیست. مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس با قدرت به فینال آسیا رسید و بعد از بازی فینال انتظاری بیشتری از تیم گل‌محمدی داشتیم که البته رفته رفته کیفیت لازم را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از فوت دو عزیز پیشکسوت، تیم انسجام بیشتری پیدا کرد و برای اولین بار به صدر رسیدیم. این برای پرسپولیس خوب نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با پیش‌بینی از نتایج آینده تیم گفت: تیم ما وقتی به صدر رسید، معمولاً آن را حفظ می‌کند و کمتر پیش آمده که از صدر پایین بیاید. گل‎محمدی مربی خوبی است، اما او باید تمام حواسش به درون مستطیل سبز باشد. گل‌محمدی می‌تواند بگوید چه کسی در زمین بازی کند؛ اما اینکه برای مدیر باشگاه تعیین تکلیف کند، کار خوبی نیست.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای هم تیم‌های لیگ برتری قائلم باید یحیی گل‌محمدی در دربی‌ها عملکرد بهتری داشته باشد. ما در این فصل در کنار استقلال، سپاهان و فولاد را می‌توانیم تیم‌های مدعی بدانیم؛ بنابراین اگر پرسپولیس صدرنشین باشد، اما در دربی شکست بخورد کار یحیی گل محمدی خوب نبوده است.

فنونی‌زاده در مورد تقویت پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات عنوان کرد: فعلاً که پنجره تیم بسته است؛ اگر پنجره باز شود گل‌محمدی بنا به صلاحدیدش می‌تواند بازیکن وارد کند؛ اما خواهش می‌کنم بازیکنانی که قدیمی‌تر هستند بیشتر بازی کنند. پرسپولیس در زمانی که نیمکت‌نشین‌ها توقع کمتری داشتند یا سطح پایین‌تری داشتند موفق‌تر بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: حداقل بازیکنانی که در ۵ بازی آخر حضور داشتند و باعث بُرد تیم شدند را در ترکیب اصلی نگه دارند و با آمدن بازیکنان جدید به ترکیب دست نزنند. بازیکن دو بازی در پرسپولیس بازی نکند از یاد‌ها می‌رود. البته قبول دارم بعضی بازیکنان سطح ملی دارند و با ورودشان نمی‌توانند ذخیره باشند.

بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین پرسپولیس پس از ۲ روز استراحت با غیبت ۲ بازیکن

انتهای پیام/ برچسب ها: پرسپولیس مرتضی فنونی زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مرتضی فنونی زاده فنونی زاده گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است