Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارعزاده فرماندار مهریز گفت: ویروس کرونا و بسیار مسری و کشنده کرونای انگلیسی تا ۷ اسفند در ۱۵ استان کشور و همچنین استان‌های مرزی یزد شناسایی شده است.

او همشهریان خواست بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقت فراوان داشته باشند تا با این ویروس جدید مواجه نشویم، چون می‌تواند ظرف کمتر از یک هفته بیمار را با مرگ مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهریزاظهار داشت: این زنگ خطری که به صدا در آمده، توقف یا افزایش بستگی به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم دارد.

او ادامه داد: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خاوادگی از مهمترین توصیه‌ها برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.
زارعزاده افزود: در این وضعیت اگر ویروس کرونای انگلیسی شیوع پیدا کند، انتقال آن سریع و عواقبش خطرناک است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران کرونایی استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • احسان یاسین از فلسطین خواند