Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ به بیان احادیث و روایاتی در خصوص زکات و کمک‌های مومنانه پرداخت و گفت: زکات فقط به پرداخت وجه پول و … نیست بلکه همه می‌توانند با استفاده از هر امکانات و توانایی‌هایی که دارند نسبت به انجام فریضه زکات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر و تشکر از زحمات سپاه ناحیه بیله سوار و همه رؤسا و مسئولان دولتی و به ویژه خیرین منطقه در اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، کمک‌های مومنانه شهرستان بیله سوار را جز بهترین برنامه‌های اجرا شده در طول تاریخ شهرستان بیله سوار دانست.

امور تربیتی شاکله نظام تعلیم و تربیت است

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود، فرا رسیدن هشتم اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را به سفیران انقلاب در مدارس تبریک گفته و از مسئولان استانی و منطقه‌ای خواست تا بیش از پیش به مقوله پرورشی و فرهنگی در مدارس بپردازند.

عزیزی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و هر چه قدر به بحث پرورشی در مدارس توجه شود، به همان مقدار از آسیب‌های اجتماعی و برخی بزه‌های موجود در جامعه خواهد کاست.

امام جمعه بیله سوار به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا طبق سنوات گذشته بیانات منطقی و متقن ارائه نمودند و باید دولت و مجلس طبق فرمایشات معظم له عمل کنند و در داخل به وحدت کلمه برسند تا دشمن بیش از پیش دنبال زیاده خواهی نباشد.

وی از تصمیم انقلابی و به موقع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران تقدیر و تشکر ویژه کرد و از مسئولان دولتی خواست تا نسبت به اجرای کامل این طرح انقلابی اقدام عاجل نمایند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید، از مسئولان امر خواست تا نسبت به کنترل و نظارت شدید بر قیمت بازار و تلاش برای عرضه نیازهای اولیه مردم در شب عید اقدام کنند و بیشتر از این ما شرمنده این مردم غیور و صبور نباشیم چرا که این مردم پشتوانه اصلی این نظام مقدس هستند.

کد خبر 5156576

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل شهرستان بیله سوار امام جمعه بیله سوار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شیراز مشهد زلزله کرونای انگلیسی بارش برف اردبیل شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار