Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته چهل و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «مدافعان حرم رهروان شهدای دفاع مقدس» برگزار می‌کند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته چهلم و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با نهم لغایت پانزدهم اسفندماه سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته چهلم و یکم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یادواره شهدای مدافع وطن و حرم ارتش و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و خاطرات شهدای مدافع حرم ارتش را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیروی زمینی ارتش در این بازه زمانی جشنواره میثاق با ولایت و یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ارتش را برگزار می‌کند؛ همچنین این نیرو اعزام خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش به مشهد مقدس را در دستور کار دارد.

نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در مدت یادشده برنامه دیدار و تحکیم خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مراسم کاشت نهال در روز درختکاری به نام و نیابت از شهدای دفاع مقدس و نشست تبیین اهداف دفاع از حرم اهل بیت (ع) و ویژگی‌های شهدای مدافع حرم را برگزار می‌کند.

نیروی دریایی ارتش هم در این بازه زمانی، مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و رهروان شهدای دفاع مقدس و همچنین مراسم کاشت نهال به نام و نیابت از شهدای نیروی دریایی را در دستور کار دارد. بیشتربخوانید: فرمانده کل دژبان ارتش: قلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش دفاع مقدس شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس حرم ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت