Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@01:10:27 GMT

شجاعیان بازی با مس را از دست داد!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۸۹۰۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال استقلال دوشنبه هفته پیش رو در هفته شانزدهم لیگ برتر در کرمان به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. این تیم دو مصدوم به نام‌های داریوش شجاعیان و بابک مرادی دارد که در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشتند. مرادی مشکل خاصی ندارد و همراه آبی‌پوشان می‌تواند به کرمان سفر کند، اما بازی کردنش بستگی به نظر کادر فنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعیان که این فصل برای چندمین بار است دچار مصدومیت می‌شود، نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود و بازی با مس را از دست داده است. شجاعیان که اظهارنظرش درباره تغذیه تیم استقلال با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد، در چهار فصل گذشته دو بار رباط صلیبی پاره کرده و امسال نیز چند بار بازی‌های استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داده است.


مهدی قایدی دیگر بازیکنی است که به دلیل مشکلات قراردادش در تمرینات شرکت نکرده و احتمال غیبت او در بازی با مس زیاد است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شجاعیان فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد