Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه الان تورم، گرانی، بیکاری سفر مردم را خالی کرده است اما مردم پای بند به انقلاب اسلامی هستندف گفت: کسانی که در برجام فرصت سوزی می کنند در برابر خوان شهدا و ملت ایران مسئول هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۸ اسفند) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) استان ایلام،  با اشاره  به ۱۳ رجب میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) عمر خود در جهاد در راه خدا سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه خداوند متعال جایگاه والایی برای مجاهدین در راه خدا و اسلام قرار داده است، گفت: بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص)، تبلیغات گسترده ای برعلیه  شخصیت حضرت علی(ع) کردند، شخصیتی که  بعد از آخرین پیامبر الهی، برترین  انسان است  که خدا آفریده است.

 

وی ابراز کرد: امروز می بینیم که تاریخ تکرار می شود، آنانی که در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، استقلال و حیثیت مردم، جانشان را تقدیم کرده اند، آرامش و آسایس  خود را در جهاد در راه خدا می دانستند، بعضی وقت ها مورد بی مهری قرار می گیرند، در هرصحنه خطری که افراد نالایق کنار می گیرند، این مجاهدین  فی سبیل الله هستند که پیشگام بود و برای خدمت به مردم گام بر می دارند.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: در برخی صحنه هایی که باید عرصه برای خدمات این مجاهدان بیشتر فراهم شود، به عنوان یک اتهام، نظامی گری را مطرح می کنند، این  همان خط مشی است که دشمنان حضرت علی(ع) با ادبیات، قلم دیگر  و در زمان دیگر دنبال می کرد  و امروز هم مطرح می می کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه باید قدرددان مجاهدت ها و مجاهدینی باشیم که همه وجود خود را  برای عزت، استقلال، پیشرفت  و سرافرازی ایران اسلامی فدا کرده اند و می کنند، افزود: در شرایط فعلی با تصویب مجلس  شورای اسلامی که عمل قابل تحسینی بود،از ۵ اسفندماه عمل به پروتکل  الحاقی متوقف گردیده است.

 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی به خاطر فشارهایی که استکبار جهانی داشت، به صورت داوطلبانه، بازرسی از مراکز هسته ای را پذیرفت و بیش از ۹۰ درصد بازرسی های آژانس از مراکز اتمی  کشور  در چند سال اخیر انجام گرفته است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: در یک مقطعی بر اساس برجام توافقی شد که باید یک سری امیتازات را می دادیم و امتیازاتی را در مقابل کسب می کردیم، اما در اجرای برجام هر آنچه امتیار بود از دست دادیم و آنچه باید بگیریم، نگرفتیم و دشمن کنار کشید و از برجام خارج شد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر  دشمن از برجام خارج شود و پاره کند، ما آنرا به آتش می کشیم، کسانی که مرعوب دشمنان هستند و بودند، تمسخر کردند و چزاغ سبز به دشمن نشان دادند، دشمن از برجام خارج شد و نه تنها به تعهداتی که وعده داده بودند عمل نکرد بلکه تا تواستند بر تحریم ها  افزودند و آخرین تیر تحریمی شان را نیز شلیک کردند.

 

وی گفت: افرادی که  اعتماد به دشمن داشتند و دست به سوی آمریکا دراز کردند، وقتی آمریکا از برجام خارج شد، گفتند صبر کنید، ما پیگیری می کنیم، داریم با آمریکا مذاکره می کنیم، بیش از یکسال گذشت، ما آنچه داشتیم به خاطر اینها از دست دادیم و دشمنان همان چیزی را که می خواستند، اتفاق افتاد.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: برخی ها، به جای توکل به خدا و تکیه بر توانمندی داخلی، چشم شان به موضع گیری بایدن بود و آن هم اصلا توجهی نکرد و  مخص نکرد که چه موضعی در قبال برجام دارد، مجلس شورای اسلامی  موضع انقلابی خود را نشان داد و یک معامله دو سر برد و توقف اجرای پروتکل الحاقی را انتخاب کرد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  یادآور شد: بنای این تصمیم بر این بود که دشمن یا تسلیم می شود و تحریمها را بر می دارد و یا بر نمی دارد، اگر تحریم ها برداشته شدکه خواسته ما  تحقق پیدا کرده است و اگر هم برنداشت امتیاز اضافی که به دشمن دادیم را پس می گیریم.

 

وی یادآور شد: متاسفانه دست های مرموزی در برخی سازمان ها و وزارتخانه های ما وجود دارد،  مرعوبیتی در عوامل نفوذی وجود دارد، سازمان انرژی اتمی کشور با  آژانس اتمی قرار داد می بندد و می گویند مردم متوجه نشوند، چرا چون همه اطلاعات مراکز اتمی تا سه ماه جمع می کنیم و به آنان داده می شود، چرا چراغ سبز به دشمن  نشان می دهید، چرا فرصت سوزی می کنید، این همه زمان از دست رفت کم بود؟ چرا چنین کاری انجام می گیرد؟ شما در برابر خون شهدا  و این ملت که همه سختی ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می کند، مسئول هستید، اما شما تحقیر آمیز و ذلیلانه با دشمن رفتار می کنید.

 

امام جمعه ایلام گفت:  رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند که که باید تحریم ها برداشته شود و مذاکره برای مذاکره نداریم، ما عجله نداریم، چگونه است که آقایان متوجه نیستید، یک بار تحقیر شدید چرا دوباره؟ دشمن، دشمن است و اینها به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند، اینها به دبنال تحریم های فلج کننده هستند که نظام از بین برود و این چه حماقت و انفعالی است که در برابر دشمن نشان داده می شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: یکی از اقتصاددان انگلیسی بیان می کند که  اگر می خواهید ملتی را  نابود کنید بدون اینکه هزینه ای را پرداخت کنید، راحت ترین و آسان ترین راه تورم است، تورم زیاد در  بلند مدت  آرام آرام تمام  بنیان های اخلاقی و اجتماعی یک ملت را نابود می کند، کسانی که که گفتند به ما رای بدهید که تا امنیت، عزت  پاسپورت ایران در دنیا محفوط بماند، حالا پاسخگو باشند، آیا تورم و گرانی  افشار گسیخته  ناشی از ضعف مدیریت شما نیست؟ یک روز  باید در برابر این ملت پاسخگو باشید اگر نمی توانید به ملت اعلام کنید.

 

وی تصریح کرد: الان تورم، گرانی، بیکاری سفر مردم را خالی کرده است، مردم پای بند به انقلاب اسلامی هستند اما به این معنی نیست اگر فردی در جای مسئولیتی دارد به مسئولیت ها خود عمل نکند، بیکاری متاسفانه فراگیر شده است و از همه بدتر بیکار شدن کارگرانی است که مدتها کار  کرده اند و الان هم اخراج شده اندو فریادشان به جای نمی رسد، در روزهای پایان سال در این شب عید، این عزیزان درخواستی ندارند به غیر از اینکه لقمه نانی به سر سفره  خانواده خود ببرند، چرا تظلم خواهی این ها شنیده نمی شود ، چه کسی باید به فریاد آنها برسد؟

 

امام جمعه ایلام گفت:  در این شرکت های نفت، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها بخشی از هزینه های اضافی مدیریتی را حذف کنید و برای این کارگران هزینه کنید،  این نوع مدیریت درست نیست، و این مدیریتی است که نارضایتی پرور  بوده تا مردم را به کف خیابان بریزد، کسانی که دلسوز نظام هستند چرا سکوت کرده اند و آرام نشته اند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تاکید بر ایجاد آمادگی در ماه رجب برای ورود به ماه شعبان و رمضان، خاطرنشان کرد: شیوع  ویروس کرونا فراز و نشیب زیادی داشته است، امروز ویروس انگلیسی  که بسیار خطرناک است در استان ایلام شناسایی شده است، تنها راه مقابله به این یروس در حال حاضر، پیشگیری است و از مردم درخواست داریم که شیوه های نامه های کنترل کرونا را جدی بگیرند تا با دست خودمان شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرصت سوزی برجام گرانی تورم نماز جمعه حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام انقلاب اسلامی برجام خارج یادآور شد تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • آیا می شناسیدش؟
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند