Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا از مردم این کشور خواست تا هرگونه واکسن ویروس کرونا را تزریق کنند و برندهای مختلف واکسن را "دست چین" نکنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بیزینس اینسایدر، آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا از مردم این کشور خواست تا هرگونه واکسن ویروس کرونا را تزریق کنند و برندهای مختلف واکسن را "دست چین" نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

داده های جدید سازمان غذا و داروی آمریکا نشان می دهد که واکسن کرونای تک دوز تهیه شده توسط شرکت جانسون و جانسون ایمن و مؤثر است و می تواند باعث افزایش شدید سرعت توزیع واکسن در ایالات متحده شود.

یک کمیته مشورتی دولت قرار است روز جمعه درمورد توزیع واکسن جانسون و جانسون رای گیری کند و به این شرکت اجازه دهد که به واکسن های فایطزر برای مودرنا و در بازار ایالات متحده بپیوندد.

بر اساس این گزارش، در صورت تأیید واکسن، ایالات متحده می تواند واکسیناسیون گروه های اولویت دار را تا ماه مارس به پایان برساند.

فائوچی در مصاحبه خود با شبکه خبری ان بی سی همچنین نسبت به توزیع واکسن سوم احتمالی به آمریکایی ها ابراز خوش بینی کرد.

مرگ یک آمریکایی دیگر پس از تزریق "واکسن کرونای فایزر"پیش بینی درآمد 15 میلیارد دلاری فایزر از فروش واکسن کرونا در سال 2021

فائوچی گفت: داشتن دو (برند واکسن) خوب است؛ داشتن سه (برند واکسن) خیلی بهتر است چراکه گزینه های بیشتری وجود دارد. بهتر است زیرا باعث افزایش میزان واکسیناسیون می شود.

تزریق واکسن جانسون و جانسون در مقایسه با واکسن های دو دوز مودرنا و فایزر که معمولاً با فاصله سه تا چهار هفته تزیرق می شوند، فقط یک دوز است.

اطلاعات دولت فدرال آمریکا نشان می دهد که جدیدترین واکسن 66 درصد در پیشگیری از موارد شدید کووید_19 موثر بوده در حالی که واکسن مودرنا و فایزر به ترتیب 94 و 95 درصدموثر بوده اند.

این متخصص بیماری های عفونی از آمریکایی ها خواست بدون توجه به مارک و برند این واکسن ها، به محض دسترسی به آنها واکسینه شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا آمریکا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از نشريه اکسيوس، کنگره آمريکا به دادگاه کیفری بین‌المللی هشدار داد حکم بازداشت مقامات ارشد اسرائیلی با انتقام‌جویی آمریکا مواجه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژيم اسرائیل تا آنجا پیش رفته است که از بایدن خواسته است تا برای جلوگیری از صدور حکم مداخله کند. دیوان کیفری بین‌المللی در حال تحقیق درباره اتهامات جنایات جنگی علیه ارتش رژیم اسرائیل است.

کاخ سفید از اظهار نظر در مورد تماس نتانیاهو با بایدن خودداری کرد، اما گفت: دیوان کیفری بین المللی در این شرایط صلاحیتی ندارد و ما از تحقیقات آن حمایت نمی‌کنیم. 

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه بیانیه‌ای صادر کرد و حکم‌های گزارش شده را «شرم‌آور» و «غیرقانونی» خواند.

جانسون گفت: «اگر دولت بایدن به چالش کشیده نشود، دیوان کیفری بین‌المللی می‌تواند قدرت بی‌سابقه‌ای برای صدور حکم بازداشت علیه رهبران سیاسی، دیپلمات‌های آمریکایی و پرسنل نظامی آمریکایی ایجاد کند و آن را به دست گیرد.»

جانسون از دولت بایدن خواست که «فوری و با صراحت از دیوان بین‌المللی کیفری بخواهد از اين اقدام خوداری و از هر ابزار موجود برای جلوگیری از چنین اقدام تحقیرآمیزی استفاده کند.

رئیس مجلس به چندین قانونگذار جمهوری خواه می‌پیوندد که در روز‌های اخیر به شدت از دیوان کیفری بین المللی انتقاد کرده اند.

یکی از اعضای مجلس نمایندگان جمهوریخواه به آکسیوس گفت که پیش نویس قانونی برای پاسخگویی به هر گونه حکمی در حال تدوین است.

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا (تگزاس) به آکسیوس گفت که انتظار دارد نسخه‌ای از لایحه سناتور تام کاتن (R-Ark) برای تحریم مقامات دیوان بین المللی کیفری درگیر در تحقیقات ایالات متحده و متحدانش ارائه شود. 

برد شرمن، نماینده کالیفرنیا، گفت که ایالات متحده باید به این فکر کند که آیا ما یکی از امضاکنندگان اساسنامه رم باقی می‌مانیم - معاهده‌ای که دادگاه بین‌المللی کیفری را تاسیس کرد.

وی افزود: «ما باید در مورد گفتگو با برخی از کشور‌هایی که [پیمان] را تصویب کرده اند فکر کنیم که آیا می‌خواهند از این سازمان حمایت کنند یا خیر.

ریچی تورس، نماینده سرسخت طرفدار اسرائیل و سناتور جان فترمن هر دو از حکم‌های گزارش شده انتقاد کرده اند.

پرامیلا جایاپال، رئیس انجمن پیشرو، منتقد سرسخت اسرائیل، گفت: «دیوان بین‌المللی کیفری یک نهاد مستقل است و باید کار‌هایی را که آنها باید انجام دهند ادامه دهد».

مارک پوکان، یکی دیگر از منتقدان مترقی اسرائیل، گفت: این موضوع به کنگره مربوط نیست که به آنها بگوید چه کاری انجام دهند. 

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور