Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@08:35:00 GMT

این 2 آبادانی مهمانی کرونایی برپا می‌کردند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۰۸۲

این 2 آبادانی مهمانی کرونایی برپا می‌کردند

2 متخلف که در آبادان که مراسم عزا و عروسی برگزار می کردند بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متولیان ۲ مراسم عزا و عروسی در آبادان بدون هیچگونه اغماضی دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی روز جمعه اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تیراندازی درسطح شهرستان ۲ نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز شناسایی و برای متولیان برگزاری ۲ مراسم عزا و عروسی پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط فراگیری بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان ممنوع شده و با صاحبان مجالس برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: حفظ جان شهروندان از احساسات صاحبان عزا و عروسی برای ما مهمتر است.

وی افزود: لزوم پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی بارها به مردم اطلاع رسانی شده و از طریق رسانه‌ها به طور مستمر هشدارهای لازم داده می‌شود اما عده‌ای هنوز بی‌توجهی می‌کنند لذا انتظار هیچگونه ترحمی تحت عنوان درک موقعیتشان از پلیس نداشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه شرکت در دورهمی‌ها و مراسم مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا است، گفت: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد از این رو با هماهنگی دادستان، صاحبان برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و یا هرگونه مهمانی بدون هیچ اغماضی اعمال قانون می‌شوند و امیدواریم دستگاه قضا قاطعانه در این زمینه برخورد کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیر کرونا اخبار حوادث حوادث آبادان اخبار خوزستان کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا تجاوز آزار و اذیت ایران دوربین فیلم قتل کرونا ویروس قیمت بورس عزا و عروسی مراسم عزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی