Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پورموسوی در تیم ما ماند و هیچ بازیکنی را هم از دست نخواهیم داد بلکه نفرات جدید به ما اضافه خواهند شد.

علیرضا فیروزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شایعات اخیر در مورد جدایی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همیشه مربی خوب مورد توجه تیم‌های دیگر قرار می‌گیرد و تیم‌هایی که مربی از دست داده‌اند به دنبال مربی خوب هستند، اما پورموسوی خوزستانی و اولویت او صنعت نفت آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این تیم ماندنی است و در کنار بازیکنان می‌خواهیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد فروش برخی بازیکنان برای تامین منابع مالی تصریح کرد: مدیریت تلاش می‌کند با رایزنی، مشکلات مالی را حل کند. مدیرعامل باشگاه به این موضوع اشاره کرد، اما من فکر می‌کنم این حرف‌ها بیشتر برای این مطرح شد که منابع مالی تامین شده و میزان نیاز تیم به پول مشخص شود. در غیر اینصورت نه قصد فروش بازیکنان را داریم و نه بازیکنانی برای جدایی درخواست داده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد نیاز این تیم به تقویت در برخی پست‌ها با وجود کمبود بازیکن خاطرنشان کرد: لیست پورموسوی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و به زودی در مورد جذب نفرات جدید و تقویت تیم اقدام می‌کنیم. تیم ما همدل و متحد است و قصدی مبنی بر جدایی هیچ مربی و بازیکنی نیست؛ ضمن اینکه نفراتی را هم اضافه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: پورموسوی در آبادان ماندنی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: علی فیروزی صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان علی فیروزی صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران