Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:44:04 GMT

افتتاح 1050طرح مخابراتی اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۲۳۹

به مناسبت ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ،۱۰۵۰ پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتباری بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در اصفهان به بهره برداری رسید. ناطقان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، محمود واعظی در این مراسم که صبح امروز ۹۹/۱۲/۸ در مرکز مخابراتی فیض شهر اصفهان برگزار شد؛ به صورت ویدئو کنفرانس ،طرح های احداث سایت BTS روستای دره بام فریدونشهر با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در منطقه پشتکوه دوم این شهرستان،افزایش ظرفیت پهنای باند ارتباطی در روستای مالواجرد از توابع اصفهان و ۲۶۰ نقطه دیگر،واگذاری تلفن ثابت و باند پهن بر بستر FTTH در مسکن مهر شهر خور و سایت تلفن همراه پادنا -محور زمان کهریز به خسرو شیرین– را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط سخت کوشان مخابراتی، آثار توسعه زیر ساختهای مخابراتی را در شرایط کرونایی مشهود دانست و گفت : در این یک سال شیوع کرونا دیدیم که اگر ما این توسعه های صورت گرفته را نداشتیم؛ در رابطه با خدمات دولت الکترونیک ،خدمات بخش خصوصی، مباحث آنلاین آموزش و پرورش و دانشگاه ها و کلیه خدمات اینترنتی به مشکل بر می خوردیم ولی هم اکنون کلیه این فعالیت ها با کمترین مشکل در بستر همان طرح های توسعه انجام می شود .


واعظی با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه ارتباطات روستایی اظهار کرد: از سال ۹۲ تا کنون فعالیت های توسعه ای هیچ کدام از اپراتور ها متوقف نشده و امیدوارم این خدمت رسانی هرگز متوقف نشود که افتخار ما همین خدمتگزاری به مردم عزیز است.

 
مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز، در این مراسم گفت : مخابرات استان اصفهان نخستین شرکت مخابراتی در سطح کشور بوده است که در اواخر دهه هفتاد موفق به دریافت استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001 گردیده و پس از آن نیز بارها جوایز مختلف مدیریتی و تندیسهای افتخار دریافت نموده است.


 اسماعیل قربانی افزود : کسب رتبه برتر ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در ۴ سال متوالی، وجود مجربترین پرسنل کشور بخصوص درحوزه های سیار، دیتا، NGN وIT، انجام مسئولیتهای اجتماعی، پیشرو بودن در ارایه خدمات FTTH و آمار بالای مشترکین تلفن ثابت،همراه و ADSL از دیگر افتخارات این مجموعه است.


وی وجود زیرساختهای فیبر نوری در استان را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت : وجود ۴۷۵۷ کیلومتر فیبر شهری و ۲۷۱۵ کیلومتر فیبر روستایی، با حمایت ۳۲۰۰ کیلومتر فیبر بین شهری، ستون فقرات ارتباطی استان اصفهان را قوی و مستحکم نموده و شبکه انتقال استان اصفهان با این پشتوانه مناسب فیبر نوری، آماده جابجا نمودن ترافیک اپراتورهای ثابت و سیار در استان و در مرکز کشور می باشد.


گفتنی است در این مراسم ، عباس رضایی استاندار اصفهان ،حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی،حسین سیستانی فرماندار شهر اصفهان، ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره مخابرات ایران ،مهدی حیدری زاده مشاور امور استانهای مدیرعامل ،جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،حمید باقری مدیر کل اداره پست استان و جمعی از کارکنان مخابرات استان حضور داشتند. برچسب ها: طرح مخابراتی ، اصفهان ، افتتاح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرح مخابراتی اصفهان افتتاح کیلومتر فیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فضاهای روباز و سالنی گفت: ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی اسماعیلی، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در آئین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است، به طوری که یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

وی افزود: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت که این امر نشان از ارتقای سطح آموزش در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت‌وساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

وی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته است و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

اسماعیلی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، اضافه کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش پیدا کرده و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 751131

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل