Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش جدید کمیسیون انتخابات فدرال نشان می دهد که رپر ۲۱۰۵۴۴ دلار برای یک تبلیغ دو صفحه ای در نیویورک تایمز یک هفته قبل از انتخابات و ۹۱۸،۱۳۰ دلار برای لباس تبلیغات در روز انتخابات هزینه کرده است.

با این حساب کانیه وست بیش از ۱۲ میلیون دلار از بودجه شخصی خود را برای تبلیغات ناموفق ریاست جمهوری خرج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نهایی کمیسیون انتخابات فدرال، کانیه وست ۱۳.۲ میلیون دلار از جمله تقریباً ۱۲.۵ میلیون دلار از پول خود برای مبارزات انتخاباتی ناموفق خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ خرج کرد.

این رپر ۴۳ ساله در ۴ ژوئیه وارد رقابت ریاست جمهوری آمریکا شد، همان چیزی که در ابتدا بسیاری فکر می کردند یک اقدام تبلیغاتی مفصل است. او شروع به کارزار انتخاباتی با هشتگ «# ۲۰۲۰Vision» و شعار «Ye for President» کرد، و تحت عنوان «جشن تولد» در این دوره شرکت کرد و سکوی وی ترکیبی از سیاست های محافظه کارانه طرفدار زندگی مسیحیان، دفاع قدرتمند و اصلاحات عدالت کیفری بود.

«کانیه وست» بلافاصله پس از اعلام نامزدی،  به سرعت مورد تایید «ایلان ماسک» رئیس تسلا، قرار گرفت.

علی رغم شعله ور شدن تبلیغات، مبارزات انتخاباتی وست نتوانست مورد توجه واقع شود و او به سختی تنها در چند ایالت واجد شرایط رای گیری شد و فقط ۶۶۰۰۰ رای در سطح ملی به دست آورد. او همچنین کمی بیشتر از ۲ میلیون دلار کمک های خارجی جمع کرد.

۵۸۵۸

کد خبر 1490304

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی دونالد ترامپ جوزف بایدن میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»