Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس مقابل هلاس ورونا دیدار سختی پیش رو دارد

در بیست و چهارمین هفته رقابت های سری آ ایتالیا، شنبه شب یوونتوس مهمان تیم سرسخت هلاس ورونا خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی با هلاس ورونا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

از اول می دانستیم مسابقات ما خیلی فشرده می شود دیداری سخت و فیزیکی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ایوان یوریچ، به ورونا سبک فوتبالی جالبی داده و باید خیلی مراقب حرکات و ویژگی های آن ها باشیم. هلاس ورونا خیلی خوب کار می کند و حریف خطرناکی است. می دانیم که هلاس ورونا از اول تا آخر بازی با حمله کردن، برای پیروزی تلاش خواهد کرد. بنابراین نباید شگفت زده شویم و باید در حملات خوب کار کنیم.  مسابقات بسیار فشرده و نزدیک هستند و انتخاب های ما در این بازی ها بر اساس ضرورت ها است. از ابتدا هم می دانستیم کار ما این گونه می شود. همچنین بازی معوقه با ناپولی طی روزهای آینده از راه خواهد رسید. در کوران مسابقات هستیم و باید بهترین عملکردمان را نشان دهیم. فقط دیروز جلسه تمرینی کامل داشتیم و در سایر جلسات، ریکاوری های لازم را انجام دادیم. در لیگ قهرمانان اروپا باید توپ را سریع تر به گردش در بیاوریم. می دانستیم که سرعت در این تورنمنت بالاتر است و باید خیلی سریع تطبیق یافت. باید روی این مسئله کار کنیم و تلاش می کنیم بهتر شویم. اسکودتو یکی از اهداف ماست و وظیفه ما این است که جهت رسیدن به آن تلاش کنیم. می دانیم که تیم هایی قدرتمند جلوتر از ما هستند اما ما یوونتوسیم و تا پایان می جنگیم.  پائولو دیبالا جراحی نمی شود   هیچ یک از بازیکنان ما در خط دفاعی برنگشته اند و دنیلو هم محروم است. دراگوشین می تواند یک گزینه باشد. رابیو به خط هافبک برگشته و این باعث می شود در آن نقطه از زمین، یک گزینه دیگر داشته باشیم. اخیرا از کولوسفسکی خواسته ایم کمی متفاوت از ویژگی هایش برای ما بازی کند اما او خوب کار کرده است. برناردسکی این فرصت را دارد تا از ابتدا به میدان برود. آلوارو موراتا باید تا یکشنبه استراحت کند. پائولو دیبالا در خطر جراحی زانو نیست و به دنبال بهترین راه حلی هستیم تا او را هر چه سریع تر در اختیار داشته باشیم. فدریکو کیه زا در هر دو جناح خیلی خوب بازی می کند. البته با توجه به ویژگی های کیه زا، او سمت راست کمی راحت تر است اما در سمت چپ هم بازی هایی عالی داشته است. پست او به ویژگی های بازی ما مقابل حریف، بستگی دارد.

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم