Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@10:49:12 GMT

آرمان رمضانی در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۵۳۴

آرمان رمضانی از نظر روحی در شرایط خوبی نیست و نمی داند در ادامه فصل برای پرسپولیس بازی خواهد کرد یا نه

مهاجم بلند قامت پرسپولیس اگرچه می داند در لیست نفرات مورد نظر یحیی گل محمدی نیست اما همچنان در انتظار تصمیم نهایی کادر فنی پرسپولیس است.

به گزارش طرفداری، آرمان رمضانی که در ابتدای فصل جاری و با نظر مستقیم یحیی گل محمدی پرسپولیسی شد، از همان ابتدا نتوانست مثل بقیه بازیکنان خودش را با گل محمدی همراه کند و به همین دلیل تعداد دقایقی که به میدان رفته حتی از مهدی خانی هم کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو پیش بینی این موضوع که یحیی گل محمدی به هر دلیلی (چه فنی، چه غیرفنی) تمایلی به استفاده از رمضانی ندارد، کاملا بدیهی است. اما موضوع زمانی جالب می شود که رمضانی در تماس هایی که برخی از مربیان لیگ برتری برای جذب او داشته اند، به هیچکدام جواب مثبت نداده است. 

به نظر می رسد آرمان رمضانی منتظر است از سوی کادر فنی پرسپولیس در مورد او تصمیم گیری شود. البته هم مطهری و هم گل محمدی در مصاحبه هایی که داشته اند تاکید کرده اند لیست مازاد ندارند اما تردیدی نیست اگر پرسپولیس موفق به جذب بازیکنی شود، رمضانی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت. در تایید این مطلب همین موضوع کافی است که گل محمدی در گفتگویی که با هر مربی برای تعویض بازیکن داشته، از آرمان رمضانی و آریا برزگر به عنوان اولین گزینه هایش برای معاوضه بازیکن بین دو باشگاه نام برده است.

رمضانی نیز اگرچه در جریان این اخبار قرار گرفته و به شدت نیز از نظر روحی افت کرده، اما همچنان در انتظار تصمیم نهایی گل محمدی است و هم چنان عقیده دارد اگر فرصت هایی که در اختیار آل کثیر، عبدی و حتی امید عالیشاه قرار گرفته، در اختیار او قرار می گرفت و برای چند بازی پیاپی در ترکیب اصلی به میدان می رفت، امروز وضعیتی کاملا متفاوت داشته و بی تردید نامش در لیست گلزنان پرسپولیس قرار داشت.
 

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی اعتقاد به دعوت هادی محمدی به تیم ملی دارد که تیمش بالاترین میزان گل دریافتی در جمع شش تیم بالای جدول را دارد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تساوی پرسپولیس- سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، انتقاداتی به سبک بازی هر دو تیم وارد شد. در همین رابطه ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی برای فرار از فشار انتقادات گریزی به تعداد ملی‌پوشان طلایی‌پوشان زد و در بخشی از صحبتش مدعی شد «نفراتی چون علی‌اصغر اعرابی و هادی محمدی ستاره تیم سپاهان هستند، ولی در تیم ملی حضور ندارند».

مورایس: ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ادعای سرمربی پرتغالی سپاهان که پیش از این دستیار مورینیو بوده و با علم و اطلاعات فوتبال روز دنیا آشناست، کمی عجیب به نظر می‌رسد! مهمترین منبع پاسخگویی به این موضوع ستون تفاضل گل‌ و گل‌های دریافتی تیم سپاهان و رقبای این تیم است که بر این اساس تیم اصفهانی در جمع شش تیم بالای جدول بالاترین میزان گل دریافتی را دارد. جدول نشان می‌دهد هر چقدر میزان دریافتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، رتبه تیم تنزل می‌یابد. با این اوصاف آمار حاکی از  ضعف خط دفاعی سپاهان است. جالب اینجاست که از نظر سقف بودجه طلایی‌پوشان در زمره بالاترین‌ها هستند.

حال پرسش اینجاست سرمربی تیم ملی چطور می‌تواند در بازی‌های حساس به مدافعان تیمی خشنی اعتماد کند که طی 35 مسابقه فصل 74 کارت (شامل 61 کارت زرد و 13 کارت قرمز) از داوران دریافت کردند؟ هادی محمدی مقابل تیم نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج و به دلیل رفتاری که با بازیکنان رقیب داشت با حکم چهار جلسه محرومیت مواجه شد. وقتی محمدی حتی مقابل تیمی مانند استقلال ملاثانی در جام حذفی کارت زرد دریافت می‌کند چگونه می‌توان در بازی با رقبای آسیایی به او اعتماد کرد؟  آقای مورایس حتماً مستحضر هستند که بارها کارشناسان و پیشکسوتان  سپاهان درباره ضعف خط دفاعی این تیم که هادی محمدی هم بخشی از آن است، تذکر دادند!

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود