Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، به دنبال وقوع حوادث اخیر در گذر مرزی با کشور پاکستان دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خبر داد.

علیرضا موسایی، دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در نشستی که با حضور استاندار، سران طوایف و ریش سفیدان و فرماندهان نظامی و انتظامی درباره حوادث اخیر تشکیل شده بود، گفت: درباره حوادث رخ داده در گذر مرزی شمسر شهرستان سراوان، از همان لحظات ابتدایی، پرونده‌ای در دادسرای نظامی استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد که به طور ویژه در دست رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان سیستان و بلوچستان با رعایت عدالت و انصاف به موضوع رسیدگی می‌کند و قطعاً احقاق حق خواهد شد.

موسایی در مورد حمله به پاسگاه کورین هم توضیح داد: تعرض مسلحانه به این مرکز انتظامی توسط اشرار مسلح و معاندان نیز با حساسیت و دقت لازم و به طور ویژه دنبال خواهد شد.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ابعاد این حوادث در دست بررسی است و به محض تکمیل تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاکستان سراوان شمسر پاسگاه کورین اشرار مسلح نظامی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند

  سید محمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۳۳۲ دوستان در ۱۳ شهرستان جنوب استان در ۱۰ روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: در حوادث جوی روزهای گذشته علاوه بر امدادرسانی به ۵۵ هزار و ۸۵۴ سیل‌زده، ۳۶۷۸نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سجادی تصریح کرد: در سیل اخیر؛ ۹۲۵ دستگاه چادر امدادی، ۸۶۶۶تخته پتو، ۶۶۰۹تخته موکت، ۴۵۸۸ کیلوگرم نایلون پوششی، ۱۰۶۰۹ بسته غذایی، ۱۳۵۵۲ قوطی کنسرو، ۹۷۸۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۰ قوطی روغن، ۱۳۷۵۶ بطری آب معدنی و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۱۱۱تیم عملیاتی شامل ۵۲۴ امدادگر هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متاثر از حوادث جوی جنوب استان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح