Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان کمیته ملی المپیک از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس جهت بر پایی اردوی تیم‌های ملی اعزامی به المپیک توکیو بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از توافقات صورت گرفته با تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی جهت بر پایی برخی اردوی تیم‌های ملی اعزامی به المپیک 2020 در بوشهر و همچنین امکانات ورزشی دانشگاه علوم تحقیقات تهران و بازدید از اماکن ورزشی آن جهت بر پایی اردوی تیم‌های ملی المپیکی، امروز نیز مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور در مشهد مقدس از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی جهت برگزاری اردوی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک 2020 توکیو جهت ایجاد تنوع و افزایش روحیه ورزشکاران و بهره مندی آنها از فضای معنوی بارگاه ثامن الحجج (ع) دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک پس از دیدار با مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی به بازدید از امکانات خوب ورزشی، سالن، خوابگاه، حمل و نقل، رستوران و.....پرداخته تا با تنظیم گزارشی آن را به هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی کاروان ارائه نمایند.

در هفتاد و هشتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مسئولان ورزشی آستان قدس رضوی میهمان کمیته ملی المپیک بوده که پس از ارائه گزارشاتی در خصوص امکانات ورزشی آستان قدس جهت میزبانی اردوی تیم‌های ملی اعزامی به المپیک توکیو و توافقات اولیه صورت گرفته، مقرر شد گروهی از مسئولین کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی جهت بازدید و بررسی امکانات ورزشی آستان قدس به مشهد مقدس سفر نمایند.

نشست نوبخت و صالحی‌امیری برگزار شد/ پرداخت بودجه کمیته ملی المپیک تا پایان سال

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک اردوی تیم های ملی اعزامی امکانات ورزشی آستان قدس ورزشی آستان قدس رضوی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حجت‌الاسلام هاشمی، سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ای کاش گفت: «شخصی به ما گفت دین عوض شده یا شما عوض شده‌اید؟ در جایی امام جماعت بودم. چون به بعضی مسئولین توهین می‌کردم، گفتند دیگر نیا. نمازگزارها اعتراض کردند و گفتند فلانی باید برگردد. بعد گفتند بیا. نفوذ و جریان نفاق را باید جدی بگیریم. با کراوات که نفوذ نمی‌کنند. خاوری روی پیشانی‌اش جای داغ مُهر داشت.» اظهارات این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان