Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:58:03 GMT

بانوی ملی‌پوش کشتی آلیش یزد تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۹۹۷۱

بانوی ملی‌پوش کشتی آلیش یزد تجلیل شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در منزل این ملی‌پوش برگزار شد، مجتبی صدقی رییس هیات کشتی استان یزد با تبریک این موفقیت، تجلیل از قهرمانان و ملی‌پوشان را وظیفه و موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران ذکر کرد.

همچنین سید محمدهادی رفوگر رییس هیات کشتی شهرستان یزد که با همسر خود در این برنامه شرکت کرده بود در حرکتی نمادین مدال طلایی را به عنوان نماد قهرمانی بر گردن دختر افتخارآفرین این خانواده انداخت و هدیه‌ای به رسم یادبود به وی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین از طرف هیات کشتی استان یزد هدیه‌ای نقدی و غیرنقدی به همراه لوح سپاس برای قدردانی و بزرگداشت جایگاه قهرمان به یگانه غریب گشته اهدا شد.

غریب‌گشته به تازگی در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش با شکست همه حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد و پیراهن تیم‌ملی را به تن کرد.

در مسابقات کشتی آلیش بانوان کشور و انتخابی تیم‌ملی، تیم ۲ نفره یزد با یک طلا و یک مقام پنجمی به کار خود پایان داد و از میان ۲۷ استان شرکت کننده در جایگاه نهم قرار گرفت.

غریب‌گشته پیش از این قهرمان چندین دوره رقابت‌های کشتی آلیش بانوان کشور شد و مدال نقره آسیا و برنز جهانی را در کارنامه خود دارد و از پر افتخارترین ورزشکاران استان یزد است.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۰ شهرستان استان فعال است.

برچسب‌ها کشتی آلیش زنان یزد کشتی وزارت ورزش و جوانان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان یزد کشتی کشتی آلیش زنان یزد کشتی وزارت ورزش و جوانان بانوان اخبار کنکور کشتی آلیش هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در بازگشت از این سفر در بندرعباس افزود: در بازدید از نمایشگاه شیشه ، لاستیک و پلاستیک در کشورچین برخی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان دستگاههای موردنیاز خط تولید را خریداری کنند.

خلیل قاسمی افزود: آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردهای روز دنیا به ویژه در صنعت شیشه و ایجاد طرحهای پایین دستی از دیگر اهداف بود.

وی گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: گشت نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در بندرعباس با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: بازارهای صادراتی و خدمات فنی و مهندسی در بازدید از توانمندی ها و نمایشگاههای کشور چین شناسایی شد.

عادل شهرزاد افزود: در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک ، تولید کنندگان هرمزگانی با فرآیند به روز بسته بندی به خصوص بسته بندی محصولات کشاورزی آشنا شدند.

وی گفت: در بازدید از بندر شانگهای چین فرآیند ترخیص ، تخلیه وبارگیری کالا مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد دریامحور ، اصلاح فرآیند بندری در استان برای رونق بیشتر صادرات غیرنفتی بسیار مهم است.

هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان پنجم اردیبهشت به کشور چین سفر کرد.

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد