Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:19:41 GMT

میدل ایست نیوز: وزیر خارجه عراق به تهران سفر می کند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۰۰۰۳

میدل ایست نیوز: وزیر خارجه عراق به تهران سفر می کند

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» عراق به نقل از یک منبع آگاه بدون ذکر نام اعلام کرد: «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق، فردا شنبه به تهران سفر می کند.

به نوشته میدل ایست نیوز، این منبع با اشاره به اینکه سفر وزیر امور خارجه عراق به ایران دومین سفر وی در کمتر از یک ماه گذشته به این کشور می باشد، درباره برنامه دیدارهای فؤاد حسین و محتوای مذاکرات وی با مقامات ایرانی توضیح ارایه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون سایر رسانه های عراقی خبری در این رابطه منتشر نکرده اند.

وزیر خارجه عراق پیش از این 15 بهمن ماه گذشته برای دیدار با مقامات بلندپایه ایرانی سفری به تهران داشت.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض آزادراه غدیر فؤاد حسین رسانه های عراقی ایران پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 روز پدر ایام البیض آزادراه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اختلافات شدیدی میان سران سرویس‌های جاسوسی-امنیتی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: سران نهادهای امنیتی می‌گویند نتانیاهو نمی‌خواهد مسائل مهم را نهایی کند.

روزنامه صهیونیستی مذکور اضافه کرد: این افراد از نتانیاهو می‌خواهند مساله عملیات در رفح، اسرای اسرائیلی و اوضاع بعد از جنگ در نوار غزه را یکسره و نهایی کند.

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وجود اختلافات میان نتیانیاهو و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا است به طوری رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند جلسه میان نتانیاهو و بلینکن در اراضی اشغالی بیشتر از زمان مشخص شده طول کشیده است.

این رسانه‌ها طولانی شدن نشست میان دو طرف را به دلیل وجود اختلافات گسترده بین نتانیاهو و بلینکن دانستند.

وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به اراضی اشغالی تاکید کرده که واشنگتن نمی‌تواند از حمله رژیم صهیونیستی به رفح حمایت کند. رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بلینکن سخنان نتانیاهو را در خصوص حمله به رفح کوچک و بی اهمیت شمرده است.

کد خبر 6095315

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...