Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور بعد از ظهر جمعه اجرای عملیات ۲۲ پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه اصفهان را آغاز کرد.

به گزارش برنا، محمود واعظی در آیین آغاز اجرای عملیات تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه، دیجیتالی شدن در همه حوزه‌ها را یک ضرورت اجتناب‌ناپدیر دانست و گفت: برای نجات اقتصاد هم چاره‌ای جز این نداریم که به سمت اقتصاد دیجیتال برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه دیجیتال نه هزینه، بلکه یک سرمایه‌گذاری هدفمند است، گفت: هرگونه هزینه‌ای در حوزه دیجیتال از جمله اقتصاد دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان جبران می‌شود و در این راه باید به جوانان اعتماد کنیم و اطمینان داشته باشیم که از این اعتماد ضرر نخواهیم کرد.

واعظی در همین رابطه به اقدامات دولت تدبیر و امید در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین فضای دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته با توجه به شیوع عالم‌گیر کرونا جایگاه فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال به وضوح مشخص شد و امروز شاهدیم که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها از فضای مجازی برای ارائه خدمات خود به مردم و همچنین اشتغال و درآمدزایی بهره‌ می‌برند.

امروز شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تولید در کشور تحول ایجاد کردند و محصولات تولیدی این شرکت‌ها نیازمندی‌های کشور را تامین کرده است.

واعظی همچنین از مجموعه فولاد مبارکه به عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی که نقش مهمی در اقتصاد و تولید کشور ایفا می‌کند نام برد و گفت: وحدت و همدلی، ضرورت تداوم موفقیت در این مجموعه صنعتی است که نباید قربانی مسائل سیاسی و گروهی شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور قبل از حضور در آیین آغاز اجرای عملیات پروژه‌های تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه در بدو ورود به این مجموعه صنعتی با حضور بر مزار شهدای گمنام این مجتمع با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای گمنام را گرامی داشت.

واعظی همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع فولاد مبارکه بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمود واعظی فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان