Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش جمعه شب ایرنا، علی‌اصغر مونسان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: «در ساعات پایانی روز آخر نمایشگاه بعد از سفری که با هیات ونزوئلایی داشتم، فرصت شد تا از نمایشگاه بازدید کنم و انصافاً نمایشگاهی که در شرایط کرونا برگزار کردیم، نمایشگاه بسیار خوبی از کار در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارها و صحبت‌هایی که با غرفه‌دارها داشتیم نشان از موفقیت نمایشگاه داشت.»

او ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین اهداف امسال ما این بود تا نشان دهیم بخش گردشگری کشور هنوز زنده و پویا است.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: «ارتباط بسیار خوبی بین استان‌های مختلف، آژانس‌ها و مجموعه‌های گردشگری ایجاد شده که امیدوارم با رعایت مردم بتوانیم ایام نوروز خوبی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.»

او ادامه داد: «تقاضای ما این است تا زمان موعد، مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به امید خدا بتوانیم نوروز خوبی داشته باشیم.»

مونسان افزود: «در این نمایشگاه غرفه‌های صنایع‌دستی نیز بسیار پویا بودند و امید دارم که آن‌ها هم توانسته باشند بعد از مدت‌ها فروش خوبی داشته باشند. ساعات پایانی روز آخر نمایشگاه تعداد بازدیدکنندگان قابل توجه است.»

وی درخصوص شرایط سفرهای نوروزی، اعلام کرد: «با ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین کمیته امنیتی‌اجتماعی وزارت کشور با حضور دستگاه‌های مختلف، توافقاتی کردیم، در ستاد با حضور رئیس‌جمهوری توضیحات ارائه شده تصویب شد. بنابراین امیدوارم در همان چارچوبی که توافق کردیم، بتوانیم نوروز را برگزار کنیم، شاهد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشیم و بتوانیم سفر هوشمندانه و سالم را تحقق ببخشیم.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران، اظهار کرد: «پیرو صحبت‌هایی که با وزیر گردشگری ونزوئلا داشتم، احساس کردم که می‌شود روابط گردشگری بین دو کشور را ارتقا داد، اگر بتوانیم بخش گردشگری را رونق بدهیم عواقب و عواید آن بخش‌های دیگر را هم شامل می‌شود.»

او گفت: «آن‌ها ظرفیت‌های خوبی در بخش طبیعت‌گردی دارند،تورهای لوکس ما که به سمت آفریقا می‌روند، از این پس می‌توانند ونزوئلا را نیز انتخاب کنند. جنگل‌های آمازون و حیات‌وحشی که آن‌ها دارند بسیار جذاب است، ضمن این‌که هزینه‌های سفر به ونزوئلا از آفریقا کمتر است.»

مونسان ادامه داد: «در مقابل، ما هم دارای جاذبه‌های بسیاری هستیم. چهارفصل بودن ما یک مزیت بزرگ است. قرار شد ما یک تور آشناسازی برای بخش دولتی و غیردولتی داشته باشیم، خوشبختانه این تور با حضور هیئت ونزوئلایی در ایران شروع شد.»

وی افزود: «برای این‌که کویر را نشان آن‌ها بدهیم و امکاناتی که در آنجا داریم در این تور کرمان را انتخاب کردیم که هیئت ونزوئلایی از آن رضایت زیادی داشتند. در کرمان اقامت در کویر و تور ستاره‌شناسی داشتیم که بسیار خوب بود. اصفهان را هم به‌عنوان سمبل گردشگری تاریخی و فرهنگی انتخاب کردیم.»

برچسب‌ها کرونا علی‌اصغر مونسان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا علی اصغر مونسان میراث فرهنگی کرونا علی اصغر مونسان میراث فرهنگی اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام (ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می‌زند. البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت