Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار تبریز در ماه های اخیر، جمعه ها را به بازدید از پروژه های شهری اختصاص داده و امروز در ادامه این طرح، از پروژه های مقبره الشعرا، مسیرگشایی علی بقال و پارک ستارخان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛اولین مقصد امروز شهردار تبریز نگارخانه حیدربابا در مقبره الشعرا بود. برای ساخت و تجهیز این نگارخانه 80 میلیارد ریال هزینه شده که در دوطبقه آثار استاد احد حسینی به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهردار تبریز این پروژه تا عید نوروز افتتاح می شود.
همچنین شهردار تبریز از آخرین وضعیت ضلع شمالی مقبره الشعرا بازدید کرد و دستور داد اقدامات لازم برای ایجاد دسترسی به المان مقبره الشعرا تا پایان سال اجرا شود.
دومین مقصد شهردار تبریز مسیرگشایی محله علی بقال بود. با انجام مسیرگشائی "محله علی بقال" به طول 320 متر، شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان 40 متری خواهیم بود.
هم اکنون بیش تر املاک واقع در این مسیر تملک شده و به گفته شهردار تبریز به زودی شاهد تملک چند ملک باقی مانده و اجرای عملیات مسیرگشایی و احداث خیابان در این منطقه خواهیم بود.
مسیرگشایی یکی از اصلی ترین محورهای اقدامات شهرداری تبریز در دوره فعلی بوده است که تا به امروز بیش از چهل مسیرگشایی. عمدتا برای ایجاد نفوذپذیری به بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی اجرا شده است.
آخرین مقصد امروز ایرج شهین باهر، پارک ستارخان بود که در یکی از مناطق کم برخوردار شهر در حال احداث است. گورستان ستارخان در طی عملیاتی به پارک ستارخان تبدیل می شود که در فضایی بالغ بر 35هزار متر مربع اجرا می شود و فضای سبز، فضای بازی کودکان و فضاهای فرهنگی همچون کتابخانه و زمین ورزشی را در برمی گیرد.
این پارک هم اکنون در مرحله اجرا است و پیش بینی می شود خرداد 1400 افتتاح و پس از بهره برداری مورد استقبال و استفاده 50هزار نفر از شهروندان ساکن در منطقه باشد. پیش از این فضای سبز مناسبی برای استفاده شهروندان در این منطقه از شهر موجود نبود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهردار تبریز مقبره الشعرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه منعمی گفت: هرگاه طرح سوال از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری هستیم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای تثبیت جایگاهش شبیه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالب است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود.

منعمی افزود: اینگونه انتصابات سیاسی منجر به تأخیر در اجرای پروژه‌ها یا کیفیت نامتعارف آنها می‌شود لذا تاکید دارم شهردار به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضای شوراست و نیز اهداف مدیریت شهری که خدمت رسانی بهتر به شهروندان است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضاست؟ جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالت در جابجایی‌های مدیران ندارند.

وی افزود: اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد. رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 6088075

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور