Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای سگ کشی وحشیانه در فردیس چیست ؟

به گزارش رکنا، ویدئویی در فضای مجازی با مضمون برخورد خودروی ۲۰۶ با یک قلاده سگ در فردیس واکنش مردم را به دنبال داشت.

از روز گذشته ویدئویی از برخورد یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با یک قلاده سگ در فردیس در فضای مجازی دست به دست می شود.

این ویدئو نشان می دهد که راننده از روی سگ رد می شود و به مسیر خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی کاربران شبکه های اجتماعی ادعا کرده اند که این سگ ابتدا از ناحیه پا و کمر دچار شکستگی شدید شده و سپس جان خود را از دست داده است.

ناصر خاکی دادستان شهرستان فردیس در این باره گفت: دستور پیگیری ویژه برای شناسایی راننده خاطی صادر شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فضای مجازی اخبار حوادث راننده دستگیری فیلم دادستانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا تجاوز آزار و اذیت فیلم ایران دوربین قتل کرونا ویروس بورس قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید

علی بخش نجاتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان اقلید اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون، یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید ۸ نفر از افراد متخلف را دستگیر و تحویل مقامات قضایی کرده است.

او با بیان اینکه از این متخلفان ۷ قبضه سلاح مجاز ساچمه زنی و گلوله زنی و همچنین ۱۵۰ قطعه ماهی کپور کشف شده است، تصریح کرد: پرونده ابن افراد در مراجع قضایی شهرستان در حال رسیدگی است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اقلید، برخی فعالیت‌های غیرمجاز در طبیعت و محیط زیست را برشمرد و گفت: صید و شکار بی رویه گاهی آسیب‌هایی بر جای می‌گذارد که تا سال‌ها اثرات مخرب آن باقی می‌ماند.

نجاتی با بیان اینکه متخلفان به ادوات پیشرفته همچون جی پی اس، بی سیم، تلفن همراه و قایق‌های تندرو مجهز شده اند، افزود: انواع تور‌ها و طناب‌های مورد نیاز صید از جمله امکانات و تجهیزاتی است که این افراد آن‌ها را در اختیار کسانی دیگر قرار داده و در مقابل از آن‌ها می‌خواهند که به طور شبانه روزی و بدون وقفه به صید انواع آبزیان ارزشمند یا شکار بپردازند.

او، خواستار برخورد قاطع با متخلفان در مناطق تحت مدیریت شد و افزود: یکی از نکات بارز این افراد این است که آن‌ها حتی در صورت برخورد با نیرو‌های گشت حفاظت به مقابله با این نیرو‌ها بر می‌خیزند و از هیچ اقدامی هم فرو گذار نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر