Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:06:15 GMT

هیچ کشوری جرأت تعرض و طمع به خاک ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۱۱۱۴

هیچ کشوری جرأت تعرض و طمع به خاک ایران را ندارد

به گزارش ایرنا، سردار «حسین دقیقی» شامگاه جمعه در مراسم وداع با پیکر شهید گمنام که در بارگاه امامزاده حضرت اسحاق ابن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، گفت: شهرستان ساوه یکی از دژهای مهم انقلاب اسلامی است و مردم ولایت مدار این شهر، شهدای بسیاری را تقدیم حراست از نظام و انقلاب اسلامی کردند.
وی با بیان اینکه شهید بیمه‌گر ملت است، گفت: امروز هیچ کشوری جرات نگاه چپ نظامی به ایران ندارد زیرا ایثارگران، شهدا و جانبازان تدوام انقلاب را تضمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور عالی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظامی جهان دشمن اول انقلاب و نظام ما است اما اقتدار ملت اجازه حرکتی از سوی دشمنان را نمی‌دهد و دشمن به کلی گزینه جنگ نظامی را کنار گذاشته است و جنگ فرهنگی و اقتصادی را در برنامه دارد.
دقیقی عنوان کرد: بازدارندگی دشمن در چند محور مدنظر است؛ موضوع نخست عدم برآورد دشمن از شدت عکس‌العمل ایران در حالی که هزاران موشک آماده پرتاب است.
وی افزود: امروز دشمن اگر آغازگر جنگ باشد نمی‌تواند پایان جنگ و میزان تلفات را پیش‌بینی کند زیرا ملت انقلابی ایران همچون همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان کرد: امنیت ملی چندین پایه اساسی دارد که در ایران اسلامی  مردم و در صف مقدم شهدا جزو مهمترین ارکان انقلاب به شمار می‌روند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز از پایه‌های اصلی امنیت ملی است و با تکیه بر اقتدار مدیریتی و رهبری ایشان، نقشه شوم ترامپ برای اجرای طرح مهار ایران عملی نشد.
دقیقی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با قدرت از وقوع چندین جنگ بزرگ جلوگیری کرد، گفت: نقشه معامله قرن نقش بر آب شد اما دشمن همواره درصدد برهم زدن محاسبات عقلانی است تا جوانان را نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت کند.
به گفته او، فرهنگ شهادت راه نجات ملت ایران است و نسل‌های آینده پای آرمان‌های شهدا ایستادند.


مشاور عالی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: امروز مسائل اقتصادی اعم از بیکاری و تورم در کشور مشکلات جدی به وجود آورده در حالی که بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم‌های خارجی و داخلی است.
دقیقی، خانه هر ایرانی را یک پایگاه ضد آمریکایی دانست و گفت: تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی و فساد اخلاقی از برنامه‌های دشمن است اما ایران به عنوان الگوی مقاومت در برابر استکبار جهانی مطرح بوده و حضرت زینب (س) به عنوان مکتب انسان سازی برای تمام عصرها الگوی این نظام است.

برچسب‌ها ساوه دفاع مقدس حسین سلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه دفاع مقدس حسین سلامی ساوه دفاع مقدس حسین سلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امروز در عرصه‌ای قرار داریم که باید بیش از پیش مراقب هجمه دشمنان به ویژه در حوزه فرهنگی باشیم، گفت: برای اینکه بتوانیم در این جنگ‌نرم به عنوان پیروز، از میدان سربلند خارج شویم، باید موضوع بصیرت‌افزایی را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم. وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی این مهم را فراهم می‌کند که بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم و این موضوع در شرایط کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بی‌تردید اگر به واسطه بصیرت‌افزایی بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم، در آن صورت قادر خواهیم بود موضوع‌گیری درست و بهنگامی در برابر هجمه دشمنان داشته باشیم. خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در شرایط کنونی با همه توان و ابزارهایی که در اختیار دارد، وارد جنگ فرهنگی با ایران شده است، اظهار کرد: بر همین اساس بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته تاکید زیادی نسبت به افزایش بصیرت سیاسی داشتند؛ چرا که ایشان معتقد بودند که شناخت دشمن همواره در امور نتیجه‌بخش خواهد بود. امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه دشمن امروز به جنگ فرهنگی روی آورده است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر نیز آن است که در طول سال‌های گذشته همه برنامه‌های خود اعم از جنگ سرد و نیز تحریم‌های مختلف اقتصادی را به اجرا گذاشته و چون در رسیدن به اهداف شوم خود علیه ملت ایران ناکام مانده، روی به جنگ فرهنگ آورده است. آیت‌الله خاتمی در ادامه یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی جامعه را مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و گفت: اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی به حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ و در فرمان ۸ ماده‌ای مبارزه با فساد را به صورت جامع اعلام کردند که بی‌تردید اگر این قوانین به صورت کامل و دقیق اجرا شود، نتایج و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت. وی از روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر یاد کرد و با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری مطالب جامعی را در هفته جاری و در جمع کثیری از کارگران کشور بیان کردند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، به همین خاطر ارتقای وضعیت زندگی کارگران به ارتقای وضعیت کشور منجر خواهد شد. کد خبر 6089078

دیگر خبرها

  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد