Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:01:05 GMT

پیکر مطهر شهید «مجید رجایی» وارد مشهد شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۱۲۰۳

پیکر مطهر شهید «مجید رجایی» وارد مشهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید والامقام «مجید رجایی»، که در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد، شامگاه جمعه و در شب ارتحال حضرت زینب (س) از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد وارد این شهر شد.

گفتنی است؛ طی درگیری‌های کورین سیستان و بلوچستان، استوار مجید رجایی نجف آباد، از اهالی شهرستان فاروج توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید در حالی دعوت حق را لبیک گفت که مشغول حفاظت از پاسگاه انتظامی بود اما طی درگیری با اصابت مستقیم گلوله به مقام شهادت نائل آمد.

بنا به درخواست خانواده این شهید والا مقام، پیکر مطهر شهید پس از طواف در حرم امام رضا (ع)، برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان فاروج در خراسان شمالی، انتقال می‌یابد.

کد خبر 5156781

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد شهید فرودگاه مشهد حرم رضوی نیروی انتظامی خراسان رضوی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر مشهد زلزله کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان